سیصد و چهل و چهارمین روز جنگ نسل کشی در غزه

شنبه 24 شهریور 1403 - 16:0:0
سیصد و چهل و چهارمین روز جنگ نسل کشی در غزه

رژیم صهیونیستی در ۳۴۴مین روز از جنگ غزه، به بمباران چادرهای آوارگان در خان‌یونس و جبالیا و نیز تخریب خانه‌ها در رفح ادامه داد که در این حملات شمار دیگری از فلسطینیان شهید و مجروح شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) در سیصد و چهل و چهارمین روز جنگ نسل کشی غزه یک واحد مسکونی در شرق شهر غزه را بمباران کردند که دست کم به شهادت ۹ فلسطینی منجر شد.

بنابر این گزارش، تیم امداد و نجات فلسطین با اعلام این خبر خاطرنشان کرد که ۴ تن از این ۹ نفر را کودکان، و سه زن تشکیل می دهند.

وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار روز جمعه خود اعلام کرد: نیروهای اشغالگر طی 24 ساعت گذشته سه قتل‌عام علیه خانواده‌ها در باریکه غزه انجام دادند که منجر به شهادت 34 نفر و مجروح شدن 96 نفر دیگر شد. آمار قربانیان جنگ نسل‌کشی به 41118 شهید و 95125 مجروح افزایش یافت.

با شکست مذاکرات آتش‌بس، ابراهیم کالین رئیس سرویس دستگاه امنیتی اطلاعاتی ترکیه روز جمعه با رهبران دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و پیرامون آخرین تحولات مذاکرات و گفتگو کرد. در این نشست موضوعاتی مانند مرحله نهایی مذاکرات آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس و گام‌های مشخصی که می توان برای تضمین پایان جنگ و ارسال کمک‌های بشردوستانه بیشتر به منطقه انجام داد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز روز جمعه گفت: «ما همچنان در حال مذاکره با مصر و اسرائیل برای رسیدن به متن نهایی که همه با آن موافق باشند، هستیم.»


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 24 شهریور 1403 - 11:41:53