343 روز جنایت، نسل کشی و بمباران مراکز غیرنظامی

جمعه 23 شهریور 1403 - 15:0:0
343 روز جنایت، نسل کشی و بمباران مراکز غیرنظامی

جنگ وحشیانه و ویرانگر علیه مردم بی دفاع غزه وارد 343 مین روز خود شده و تقریبا همه مراکز بهداشتی و زیرساخت‌های حیاتی این باریکه هدف حملات قرار گرفته‌اند، این در حالی است که ارتش اشغالگر، بامداد امروز اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه را آماج حملات گسترده جنگنده‌های خود نیز قرار داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به دنبال بمباران وحشیانه مدرسه‌ای متعلق به سازمان ملل متحد (آنروا) از سوی رژیم صهیونیستی که آوارگان فلسطینی اردوگاه النصیرات به آنجا پناه برده بودند؛ کشورهای اسلامی و جامعه بین‌‌المللی با محکوم کردن این حمله، خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان شدند.

"آنتونیو گوترش" دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای گفت:‌ ما از واشنگتن خواستیم موضع محکم‌تری در قبال (رژیم) اسرائیل اتخاذ کند تا پایان جنگ تضمین شود. او افزود: باید بر آمریکا فشار آورد تا (رژیم) اسرائیل را وادار به توقف جنگ کند.

وی با بیان اینکه اتهامات علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) نادرست و غیرقابل تحمل است، گفت: ما شاهد مصونیت از مجازات و نقض مستمر منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستیم.

این در حالیست که وزارت بهداشت غزه در آخرین بیانیه خود اعلام کرد که تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ تاکنون به بیش از 41 هزار نفر رسیده است.

اما در خصوص مذاکرات آتش‌بس در غزه، دفتر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز پنجشنبه مدعی شد که این رژیم قبلاً با پیشنهاد میانجیگری آمریکا در مورد توافق غزه در 16 اوت/ مردادماه گذشته موافقت کرده بود و حماس مانع انعقاد آن شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 23 شهریور 1403 - 14:5:34