آمریکا شریک رژیم صهیونیستی در قتل عام منطقه المواصی در خان یونس

چهار شنبه 21 شهریور 1403 - 16:0:0

در آستانه اولین سالگرد تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ، همچنان از سوی مقاومت فلسطین به این رژیم سفاک همچنان ضربات سخت و دردناکی وارد می شود.

ویژه - الکوثررژیم صهیونیستی برای انحراف افکار جهانیان از شکست های روزافزونش در غزه ، کشتار جدیدی را در منطقه مواصی خان یونس در جنوب نوار غزه انجام داد که ده ها شهید و زخمی برجای گذاشت.
اشغالگران در این حمله از بمب ها و موشکهایی با قدرت انفجاری شدید در بمباران منطقه استفاده کردند که به شهادت بیش از 100 فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر دیگر منجر شد، همچنین سبب شد تا بسیاری از افراد در زیر آوارها مدفون شوند.
«حسن نمر»، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: هدف قرار دادن وحشیانه منطقه ای که خود اشغالگران  آن را منطقه امن اعلام کرده بودند،  تأیید کننده این موضوع است که صهیونیست های  نژادپرست تنها به ادامه جنگ و نابودی مردم فلسطین فکرمی کنند.
وی افزود: این نشان می دهد که نیروهای اشغالگرعمدا با حمایت های بین المللی آمریکا و بدون توجه و اعتناء به قوانین بین‌المللی ،  قتل عام و نسل کشی فجیع در فلسطین مرتکب می شوند و دراین میان واشنگتن نیز شریک جرم و تجاوز است .
نمر خاطر نشان کرد:  رزمندگان مقاومت دولت آمریکا و  جو بایدن را مسئول کامل جنایت شنیع خان یونس و تمامی جنایات علیه مردم فلسطین می داند و آنها در کشتار مردم مظلوم فلسطین شریکند.
مقاومت فلسطین ادعاهای ارتش اشغالگر مبنی بر حضور اعضای مقاومت در محل بمباران را تکذیب کرده و آن را "دروغی آشکار" خوانده که رژیم صهیونیستی از طریق آن به دنبال توجیه جنایات خود است .
مقاومت فلسطین از جامعه جهانی ، سازمان ملل و نهادهای سیاسی، بشردوستانه خواسته است  تا مسئولیت قانونی خود را برای توقف این هولوکاست بر عهده بگیرند و اقدامات قانونی خود را برای کشاندن جنایتکاران جنگی صهیونیستی به دادگاه بین‌المللی کیفری صورت دهند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 21 شهریور 1403 - 13:55:26