عملیات «الکرامه» نشانه شکست جریان عادیسازی است

سه شنبه 20 شهریور 1403 - 15:39:3

شماری از گروه های مقاومت فلسطینی با انتشار بیانیه هایی، عملیات شهادت طلبانانه و قهرمانانه در گذرگاه "الکرامه" بین اردن و فلسطین اشغالی را تبریک گفتند و محوری بودن جنگ با دشمن صهیونیستی و ضرورت همبستگی برای به آتش کشیدن مرزهای سرزمین های اشغالی از هر سو را به جوانان امت اسلامی یادآوری کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر در این باره آمده است: جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد این عملیات قهرمانانه، واکنش طبیعی به هولوکاستی است که دشمن صهیونیستی در حق فرزندان ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری اشغالی و برنامه های آن برای کوچ اجباری و یهودی سازی مسجدالاقصی به راه انداخته است.

جنبش حماس تاکید کرد، عملیات در گذرگاه "الکرامه" تاکیدی بر مخالفت ملت های عربی با اشغالگران و جنایات آنها و چشمداشت آنها به فلسطین و اردن است و تاکید می کند این ملت ها با قدرت برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی در کنار ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن هستند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه خود تاکید کرد عملیات قهرمانانه در گذرگاه الکرامه نشان دهنده احساس ملت اردن و سایر ملت های عربی و اسلامی در خصوص کشتار وحشیانه ای است که دشمن مرتکب می شود. جهاد اسلامی تاکید کرد، این عملیات و اقدامات مشابه با آن، تنها پاسخی است که دولت آمریکا به عنوان شریک جرم رژیم صهیونیستی در کشتار ملت فلسطین در کرانه باختری اشغالی و نوار غزه، آن را می فهمد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم در بیانیه خود تاکید کرد عملیات در گذرگاه الکرامه پاسخی مشروع به جنایات اشغالگران در حق ملت فلسطین است و این جوان قهرمان اردنی، ندای وجدان همه جوانان عرب است و نشان می دهد دست زدن به این گونه حملات شجاعانه، یاری رساندن به فلسطین و شهدای آن است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 20 شهریور 1403 - 15:38:57