تحلیلگر مصری : رژیم اسرائیل دیر یا زود پایان خواهد یافت

دو شنبه 19 شهریور 1403 - 14:33:30
 تحلیلگر مصری : رژیم اسرائیل دیر یا زود پایان خواهد یافت

محقق و تحلیلگر مصری در روزنامه الاهرام نوشت : همانطوری که سرنوشت شیطان ملعون حسود را خداوند با ابدیت در جهنم و سرنوشتی شوم رقم زد، اسرائیل و صهیونیست ها نیز با آنچه با فلسطینی ها کردند، جای خود را در زباله دان تاریخ انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «اسلام عوض» در مقاله ای در روزنامه  الاهرام چاپ مصر افزود:  کودکان غزه کشته، گرسنه، یتیم و آواره می شوند و درگیری های مسلحانه همچنان در سودان، لیبی و سومالی و سایر کشورها ادامه دارد و اگر دنبال بازیگر اصلی پشت همه این وقایع بگردید، حسادت صهیونیست ها به مسلمانان را بویژه در غزه، فلسطین، کرانه باختری و بیت المقدس خواهید دید زیرا مسلمانان مالک آن زمین مقدس هستند و صهیونیست ها می خواهند مسلمانان را از آن زمین بیرون کنند و به تنهایی صاحب آن شوند.
عوض با اشاره به این موضوع در مطلبی تحت عنوان «شباهت شیطان و صهیونیست ها» نوشته است: صهیونیست ها همچنین خواهان تخریب مسجدالاقصی به بهانه وجود «هیکل سلیمان» در زیر آن هستند در حالی که این مسجد سال های مدیدی قبل از دوران حضرت سلیمان(ع) بنا شد و علاوه بر این آثار اموی، عباسی و عثمانی بر اسلامی بودن محض مسجدالاقصی دلالت دارد و ادعاهای باطل یهودیان را از بین می برد. همچنین احداث مسجدالاقصی قبل از هیکل ادعایی، قویترین دلیل تاریخی بر بطلان ادعاهای یهودیان است و میزان اعتبار نگرش اسلامی در مورد حق مسلمانان در مسجدالاقصی و فلسطین را آشکار می کند.
وی نوشته است: علاوه بر اینها، اختلافات بزرگی بین علمای یهود و خاخام های آنها در مورد مکان دقیق این هیکل ادعایی و تشکیل اسرائیل وجود دارد و همین موضوع دلیل قاطع و قوی دروغ بودن  هیکل سلیمان است. در واقع این همان حسادت است و صهیونیست ها به مسلمانان به خاطر مالکیت بر قدس و بیت المقدس حسادت می کنند و حسادت ساخته و پرداخته صهیونیست هاست.
این محقق و تحلیلگر مصری افزوده است:  درمورد شباهت شیطان و صهیونیسم، داستان از زمانی شروع می شود که خداوند متعال پدر ما حضرت آدم علیه السلام را خلق کرد و حتی قبل از اینکه خداوند روح را در او بدمد. شیطان ملعون دور پدر ما آدم می چرخید و او را مسخره می کرد و به او حسادت می ورزید.
«اسلام عوض» تصریح کرده است:  شیطان ملعون از همان وهله اول که حضرت آدم را دید به او حسادت کرد و از روی نادانی و تکبر گمان کرد که از او بهتر است زیرا او از آتش و آدم از گل آفریده شده بود در حالی که از شیطان ملعون پنهان مانده بود که برتری با آتش و گل و هیچ چیز دیگری غیر از تقوا سنجیده نمی شود.
درادامه این مقاله آمده است: اخراج از رحمت خداوند متعال و بهشت آن، مجازات ابلیس بود زیرا به فرمان الهی تمکین نکرد. ابلیس ملعون از خداوند متعال خواست تا روز قیامت او را زنده نگه دارد تا بتواند آدم و نسلش را بفریبد و به آنها حسادت ورزد اما بندگان مخلص خود را مستثنا نمود زیرا آنها علم یقین را می دانند و شیطان هرگز نمی تواند آنها را اغوا کند و آنها فرستادگان و انبیا و اولیا و صلحا هستند.
این نویسنده افزوده است : همانطور که حسادت یک طبیعت ابلیسی و شیطانی است، یک صنعت صهیونیستی نیز هست؛ زیرا یهودیان به رسول گرامی (ص) که خداوند به او نبوت را اعطا کرده بود حسادت ورزیدند و به حکمت خداوند متعال در خصوص اعطای نبوت به حضرت محمد(ص) اعتراض نمودند و امید داشتند رسول آخرالزمان که در تورات نوشته شده و منتظر او هستند از آنان باشد نه از مسلمانان. این همان تشابه بین ابلیس و صهیونیزم است؛ ابلیس به حضرت آدم حسادت ورزید و صهیونیست ها هم اکنون به مسلمانان به خاطر حضورشان در سرزمین مقدس حسادت می ورزند و می خواهند آنها را اخراج کنند و اگر مخالفت کنند، با نابودی همه آنها مخالفتی ندارند. همچنین شباهت دیگری را بین شیطان و صهیونیست ها می بینم و آن هم اینکه هر دو دشمن بشریت هستند  و گویا خداوند متعال آنها را برای اینکه امتحان و آزمایشی برای بشریت باشند، آفریده است.
این نویسنده مصری در پایان مقاله در روزنامه الاهرام  تاکید کرده است : اما جادو ناگزیر بر علیه جادوگر و حسادت علیه حسودان خواهد چرخید و همانطوری که سرنوشت شیطان ملعون حسود را خداوند متعال با ابدیت در جهنم و سرنوشتی شوم رقم زد، اسرائیل و صهیونیست ها نیز با آنچه با فلسطینی ها کردند، جای خود را در زباله دان تاریخ انتخاب کردند. اسرائیل دیر یا زود پایان خواهد یافت، چون  فریب شیطانی فقط بر سر مردمش می آید و فردا برای کسی که آن را ببیند نزدیک است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 19 شهریور 1403 - 14:33:25