حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه اکسپو ٢٠٢٤ سوریه

دو شنبه 19 شهریور 1403 - 19:0:0

شهردار تهران درصدر هیأتی از مدیران ارشد شهری از دمشق دیدن و اعلام کرد این سفر باهدف سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه عمرانی سوریه و همچنین حضور شرکتهای ایرانی در نمایشگاه اکسپوی این کشور صورت گرفته است .

ویژه - الکوثرگزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثرحاکیست، هیات ایرانی به سرپرستی علیرضا زاکانی، سفرها و دیدارهای متعددی با مقامات و وزرای سوری داشت و روی مسایلی همچون تبادل تجربیات و امضای معاهده های همکاری، توافقات خوبی امضاء شد.
 دراین حال، فعالیت های نمایشگاه اکسپو 2024سوریه با محوریت صادرات در شهر جدید نمایشگاهی سوریه با حضور هیئت های عربی و خارجی و با حضور 600 شرکت متخصص در بخش های مهندسی و شیمی آغاز به کار کرد.
اهداف این نمایشگاه  تلاش برای دستیابی به یک محیط امن سرمایه گذاری ، آشنایی با بازار تولید سوریه ، نحوه تامین مواد اولیه مورد استفاده در تولید و قطعات یدکی و راه اندازی خطوط تولید اعلام شده است.
شرکت‌های صنعتی سوریه اکنون با برقراری ثبات در این کشور، در فکر گسترش کارو فعالیت، بازاریابی وفعالیت‌های تبلیغاتی برای محصولات خود هستند و بازارهای صادراتی را در اولویت قرار داده اند.
ارتقای سطح روابط  ایران و سوریه در همه سطوح  سیاسی ، فرهنگی، نظامی به ویژه  اقتصادی و تجاری از اولویت‌های سفر شهردار تهران به دمشق  اعلام شد، موئلفه هایی که برای آبادانی و پیشرفت سوریه در حال بازسازی، نیاز است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 19 شهریور 1403 - 14:3:56