تشدید تنش ها در سرزمین های فلسطینی 

دو شنبه 19 شهریور 1403 - 13:47:0

رژیم سفاک صهیونیستی همچنان با حملات بی شمار خود ضد کرانه باختری در حال خونریزی و نسل کشی فلسطینیان است.

ویژه ‌- الکوثر : دشمن صهیونیستی با ادامه تجاوزات خود و با به شهادت رساندن دهها فلسطینی و نیز بازداشت جوانان، آوارگی و تخریب گسترده زیر ساخت های کرانه باختری سعی دارد شعله های مقاومت را خاموش کند.
گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، نظامیان صهیونیست با یورش به منازل فلسطینی ها و ایجاد پست های متعدد ایست و بازرسی سعی در ایجاد محدودیت  های بیشتر برای فلسطینیان دارند.
اما  این تحولات میدانی و ادامه سیاست های  یهودی سازی، شهرک سازی و مصادره اراضی فلسطینی ها تنها باعث شعله ورتر شدن تنش ها و افزایش مقاومت مردم فلسطین شده است.
کرانه باختری اکنون در حمایت از مردم غزه در آتش می سوزد.
روز یکشنبه در یک  عملیات قهرمانانه «ماهر الجازی»  شهید اردنی در گذرگاه مرزی الکرامه سه نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی را به هلاکت رساند.
 این عملیات قطعا موجب تشدید شکاف بیشتر در صفوف اشغالگران می شود، زیرا نتانیاهو از وضعیت  انفجاری کرانه باختری، قدس اشغالی و منطقه به شدت نگران است و می داند رژیم اشغالگر بهای خونین سیاست های افراطی خود را خواهد پرداخت. 
در حالی که صهیونیستها مشغول ارتکاب جنایاتشان در کرانه باختری هستند، حملات ضد صهیونیستی رزمندگان مقاومت نیز در چارچوب نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد.
از سوی دیگر، تحرکات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست و ادامه تجاوزات آنها به مسجد الاقصی ادامه دارد  و این زنگ خطری است برای همه  ملت های عربی و اسلامی تا برای حفاظت از بیت المقدس و مقدسات اسلامی اقداماتی صورت دهند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 19 شهریور 1403 - 13:47:46