ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

یک شنبه 11 شهریور 1403 - 8:0:0
ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

در 331مین روز جنگ غزه جنایات فجیع رژیم اشغالگر قدس علیه غیرنظامیان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ارتش رژیم صهیونیستی در 331مین روز از حمله به باریکه غزه، مدعی شد جنازه تعدادی از اسرای این رژیم در غزه را کشف کرده است. اما اطلاعات بیشتری درباره اسامی یا تعداد آنها ارائه نداد. این در حالی است که حملات این رژیم به مناطق مختلف غزه از 7 اکتبر 2023 همچنان ادامه دارد.

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر دیروز (شنبه) به رغم اظهارات سازمان بهداشتی جهانی درباره آتش‌بس‌های پی در پی به منظور واکسیناسیون کودکان در برابر فلج اطفال، گزارش‌های مربوط به آتش‌بس در باریکه غزه را رد کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه دیروز اعلام کرده بود که فرایند واکسیناسیون کودکان زیر 10 سال علیه فلج اطفال با همکاری نهادهای بین‌المللی در شهر خان یونس واقع در جنوب غزه آغاز شده است.

"مجدی ظهیر" رئیس کمیته فنی طرح واکسیناسیون در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: "روند واکسیناسیون کودکان علیه فلج اطفال در باریکه غزه آغاز شده است".

وزارت بهداشت در غزه هم دیروز اعلام کرد رژیم صهیونیستی در 48 ساعت گذشته 5 جنایت فجیع علیه خانواده های فلسطینی در این منطقه مرتکب شده است که از آن میان، 89 شهید و 205 مجروح به بیمارستانها انتقال یافته‌اند.

به این ترتیب، آمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از 7 اکتبر گذشته تا کنون به 40 هزار 691 شهید و 94 هزار 60 مجروح رسیده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 11 شهریور 1403 - 9:28:25