برگزاری جشنواره ادبی غزه در خوزستان

شنبه 10 شهریور 1403 - 17:0:0

جشنواره ادبیات و شعر غزه با هدف محکوم کردن جنایات شنیع رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه  درشهر اهواز مرکز  استان خوزستان در جنوب غرب ایران برگزار شد .

ویژه ‌- الکوثر:  دراین جشنواره جمعی از نویسندگان ، شعرا و ادبای ایرانی و خارجی حضور دارند تا با آثار خود رنج مردم فلسطین را به  مردم دنیا نشان دهند و مظلومیت آنها را از طریق سخنان و صدای خود به جهانیان منتقل کنند.
شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی تاکید کردند که غزه تنها نیست و در مسیر مبارزه برای آزادی سرزمین فلسطین با عزت و اقتتدار کنار مقاومت خواهند ایستاد.
حاضران در این نشست تصریح کردند: پیام  این نشست به رژیم صهیونیستی این است که تجاوزات اشغالگران هرگز اراده ملت فلسطین را در هم نخواهد شکست.
شرکت کنندگان در جشنواره ادبی غزه همچنین  خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف جنایات وحشیانه صهیونیستها علیه مردم فلسطین در غزه شدند و تاکید کردند: صدای شاعران همواره ندای حقانیت مردم مظلوم  فلسطین  بوده است .
کلمه به کلمه شعر شاعران حامی مردم فلسطین و غزه ،  از زخم هایی می گویند که هیچ درمانی برای آن وجود ندارد . هر بیت شعر حکایتی تلخی از صبر و اراده مردمی دارد که در برابر ظالمان تسلیم نمی شوند و اعلام می کنند پیروزی اجتناب ناپذیر است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 10 شهریور 1403 - 13:44:43