در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

ادامه حملات رژیم اشغالگر به اردوگاه های کرانه باختری

شنبه 10 شهریور 1403 - 13:55:51

رژیم اشغالگر صهیونیستی برای سومین روز متوالی به تجاوزات گسترده خود علیه مناطق شمالی کرانه باختری ادامه داد و حملات خود را بر شهرهای جنین، نابلس و طولکرم متمرکز کرده است .

ویژه ‌- الکوثر: گزارش برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر حاکیست،  تجاوز چند روز گذشته رژیم صهیونیستی به کرانه باختری بعد از حملات گسترده اشغالگران به این منطقه در سال 2002  که تحت عنوان  عملیات سپر دفاعی صورت گرفت، بزرگترین حمله نظامی این رژیم خونخوار به کرانه باختری محسوب می شود .
حملات این روزهای صهیونیست ها به کرانه باختری،  تاکنون باعث شهادت صدها فلسطینی و از بین رفتن و نابودی گسترده زیر ساخت ها شده است. 
همچنین اشغالگران در چند روز گذشته صدهاجوان فلسطینی را بازداشت کرده و بیمارستان ها را به محاصره کامل خود درآورده و مانع رفت وآمد  آمبولانس‌ها شده اند. آنها حملات خود را بر بخش شمالی کرانه باختری، به ویژه جنین، نابلس و تولکرم  متمرکز کرده اند.
رژیم اشغالگر قدس با این اقدامات وحشیانه  به دنبال از بین بردن مقاومت در شمال کرانه باختری و جلوگیری از وقوع انتفاضه سوم است چراکه در صورت وقوع  خیزش مردمی در این شهرها ، یک جبهه جنگ فرسایشی دیگر برای صهیونیست ها بعداز غزه گشوده می شود.
رژیم اسرائیل همچنین به دنبال مجازات دسته جمعی و  کوچ اجباری فلسطینیان از کرانه باختری است تا با تصرف و اشغال سرزمین های فلسطینی،  با حمایت آمریکا و متحدانش سیاست های  شهرک سازی خود را ادامه دهد.
این در حالی است که مقاومت با تمام قوا با اشغالگران ظالم در حال مبارزه و تاکنون در درگیری ها صدها  خودروی زرهی و تجهیزات نظامی صهیونیستها را نابود کرده است .
دراین حال،  منابع خبری از برپاشدن ایست بازرسی های متعدد صهیونستها و شکنجه و بازداشت مردم در محله شرقی جنین توسط نیروهای ویژه ارتش اشغالگر خبر دادند و افزودند: نظامیان صهیونیست  با یورش به چندین خانه در مجاورت یکی از مساجد جنین ،  تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.
صهیونیستها همچنین یک دستگاه خودرو را در شهر الزباده در جنوب جنین  با پهپاد هدف قراردادند.
این رسانه ها اعلام کردند خطوط آب رسانی و شبکه انتقال برق در  مناطق وسیعی از جنین و اردوگاه های فلسطینی در پی حملات صهیونیست ها تخریب شده اند و فلسطینی ها به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 10 شهریور 1403 - 13:38:16