حزب الله تا پایان جنگ غزه از مقاومت فلسطین حمایت می کند

چهار شنبه 7 شهریور 1403 - 16:0:0

رزمندگان حزب الله لبنان با  اراده و توانمندی های گسترده  قاطعانه در برابر اشغالگران صهیونیست ایستاده اند و تاکید می کنند  تا هر زمان که  جنگ غزه ادامه دارد ، از مقاومت فلسطین حمایت خواهند کرد.

ویژه - الکوثر : گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست،  گزارش‌های اطلاعاتی و میدانی نشان می دهد، پس از انجام عملیات انتقام ترور شهید فواد شکر  از سوی رزمندگان حزب الله که با حملات وسیع موشکی و پهپادهای تهاجمی صورت گرفت، اشغالگران همچنان در سطح بسیار بالای هشدارهای امنیتی بسر می برند و نظامیان صهیونیست  اقدامات پیشگیرانه جدیدی را برای جلوگیری از حملات مقاومت در دستور کار قرار داده اند.
ناظران بر این باورند رژیم اشغالگر قدس در حال حاضر، راه حلی برای مقابله با اراده  مبارزان مقاومت و توانمندی های نظامی حزب الله ندارد و این درحالیست که جنگ غزه ادامه دارد و ممکن است جرقه ای برای شروع جنگ در شمال فلسطین اشغالی باشد . 
دراین حال، جنبش حماس با اشاره به مذاکرات برای تبادل اسرا  تاکید کرد عملیات مقاومت  واقعیت راهبردی بود که اشغالگران بار دیگر آن را  از زمان عملیات طوفان الاقصی تجربه کردند.
در حالی که سرزمین های اشغالی از عملیات رزمندگان حزب الله در شوک و رعب و وحشت بسر می برد ، مقاومت اعلام کرد این تنها  پاسخ اولیه به جنایات صهیونیستها در ترور فرماندهان شهید بود و حملات بعدی در وقت مناسب خودش اجرامی شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 7 شهریور 1403 - 13:44:53