گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

مقاومت فلسطین نظاره گر فروپاشی و ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی

شنبه 3 شهریور 1403 - 14:1:9

رزمندگان مقاومت فلسطین این روزها  با مجاهدت و قاطعیت و اراده ای محکم توانسته اند مانع از  اشغال  گسترده اراضی غزه ، کرانه باختری و قدس اشغالی شوند .

ویژه - الکوثر: گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثرحاکیست، مقاومت فلسطین توانسته علیرغم برتری نظامی دشمن صهیونیستی ، تمام معادلات نظامی و سیاسی را تغییر و در رویارویی و  مقابله با اشغالگری و تجاوزات شهرک نشینان،  کارنامه درخشانی را از خود به جهانیان نشان دهد.
این در حالیست که در سرزمین های اشغالی ،  ناکامی ها و اختلافات داخلی در  رژیم اشغالگر به اوج  خود رسیده و  نتانیاهو باعث شکست  خفت بار و  خسارات  سنگین به رژیم موقت صهیونیستی شده است .
سران صهیونیستی با اذعان به شکست  در برابر مقاومت ،  نتانیاهو را متهم می کنند که  اسرائیل را به سمت انقراض و فروپاشی سوق داده و به وجهه این دولت در سطح بین المللی لطمه وارد کرده است.
هم اکنون ، کرانه باختری در حال درک واقعیت جدیدی است که همان الگوبرداری از استواری و پایداری مقاومت در نوار غزه  است ، موضوعی که دشمن صهیونیستی برای سرکوب آن ، افزایش عملیات های  انتقام جویانه به صورت روزانه در سرزمین های فلسطینی ، حملات نظامی به شهرها، روستاها و اردوگاه ها، دستگیری و تخریب گسترده اموال فلسطینی ها و هدف قرار دادن و آزار و اذیت روزانه مبارزان مقاومت را در دستور کار خود قرار داده است.
در این حال، ناظران و کارشناسان صهیونیست اذعان می‌کنند که مقاومت فلسطین در حال خنثی کردن تمام نقشه‌های آنها  در سرزمین‌های فلسطینی است.
آنچه مسلم است مقاومت فلسطین با اعتقاد به آرمان فلسطین و  راه شهدا و بدون پشتوانه نظامی  و تکنیک‌های خاص،  رژیم اشغالگر را  به چالش کشیده و محاسبات اشغالگران را در سرکوب فلسطینی‌ها  دچار سردرگمی کرده است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 3 شهریور 1403 - 14:1:4