دبیرکل جنبش انصار الله: صهیونیست ها با ترس منتظر پاسخ ایران و حزب الله هستند

جمعه 2 شهریور 1403 - 17:0:0

دبیرکل جنبش انصار الله یمن تاکید کرد : دشمن صهیونیستی با ترس شدید منتظر عملیات و پاسخ حزب الله برای گرفتن انتقام فواد شکر و پاسخ ایران به جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه المسیره، سید «عبدالملک بدرالدین» دبیرکل جنبش انصار الله یمن در سخنرانی امروز گفت: جبهه حزب الله به فعالیت خود ادامه می‌دهد و دشمن اسرائیلی به تلفات خود و تاثیر زیاد آن اذعان کرده است.
وی تصریح کرد: اکثر شرکت‌های هواپیمایی پرواز‌های خود را به حال تعلیق درآورده اند و اوضاع اقتصادی دشمن صهیونیستی تحت تاثیر قرار گرفته است.
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در ادامه این سخنرانی گفت: دشمن اسرائیلی به جنایت قرن و نسل کشی خود علیه مردم فلسطین در مدت 322 روز و با مشارکت آمریکا و حمایت غرب ادامه می‌دهد. 
وی با بیان اینکه درد و رنج و مظلومیت مردم فلسطین به اندازه دهه‌هایی که گذشته بزرگ وتجدید می‌شود و ظلم آنها بیشتر می‌شود، افزود: مسئولیت و تکلیف شرعی و اخلاقی بر دوش مسلمانان به اندازه میزان ظلم و ستم طولانی مدتی است که بر ملت فلسطین روا می‌شود و سهل انگاری امری خطرناک است.
دبیرکل جنبش انصارالله یمن در بخش دیگری از سخنان خود گفت:رئیس جمهور کلمبیا صادرات زغال از کشورش به دشمن اسرائیلی را تحریم کرد تا در فاجعه مردم فلسطین نقش نداشته باشد، در حالی که رژیم‌های عربی، میوه و مواد غذایی به دشمن صادر می‌کنند.
سید عبد الملک بدر الدین تاکید کرد : نتانیاهو به دلیل جنایت‌های خود در کنگره نه تنها مورد استقبال گرم و تشویق قرار گرفت، بلکه با حمایت نظامی و سیاسی بیشتر بازگشت تا جنایات خود را افزایش دهد این درحالیست.که در برخی از رژیم‌های عربی مجازات حبس، جریمه نقدی، شکنجه و گاهی تبعید برای کسانی که با مردم فلسطین و مجاهدان آنها همدردی می‌کنند وجود دارد.
رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا در آنچه در غزه اتفاق می‌افتد شریک است و در تجاوز به هر کشور عربی و اسلامی شریک خواهد بود، خاطرنشان کرد:  شایسته نیست در حالی که همبستگی با مردم غزه در کشور‌های غیراسلامی ادامه دارد، عرصه اسلامی و عربی در همبستگی با مردم فلسطین خالی از تظاهرات مردمی باشد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


جمعه 2 شهریور 1403 - 14:11:6