آیا ساعت صفر برای آغاز جنگ گسترده صهیونیست ها علیه لبنان فرا رسیده است؟

جمعه 2 شهریور 1403 - 19:0:0

یک کارشناس لبنانی در گفتگو با شبکه الکوثر با اشاره به آخرین تحولات لبنان و تشدید تنش ها در منطقه گفت: آمریکا و اروپا  در حمایت  از رژیم خونخوار صهیونیستی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

ویژه - الکوثر دکتر« اسماعیل النجار» تحلیلگر و کارشناس سیاسی در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم»  شبکه الکوثر گفت: ما همیشه در رسانه ها می شنویم که واسطه ها و نمایندگان کشورهای غربی در بیروت از بحران بزرگ و جنگ در منطقه  سخن می گویند و ایالات متحده هم  عاموس هوخشتاین، مشاور ارشد جو بایدن  را به بیروت می فرستد تا خبر از حملات اسرائیل و حمایت آمریکا دهد .
النجار با بیان اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی از رژیم صهیونیستی که در خاک لبنان اقدام به  قتل عام  غیرنظامیان می کند حمایت بی حد و حصر می کنند، گفت: آنها  این طور وانمود می کنند که در کنترل رژیم صهیونیستی و توقف تجاوزات و تهاجمات مکرر ناتوانند.
وی افزود: اما مقاومت به دور از عملیات روانی آمریکا و رژیم صهیونیستی ، با عملیات های خود در عمق شهرک های صهیونیستی آنها را مجبور به فرار بزرگ کرده و طرح های عملیاتی حزب الله در شهرک های جدید صهیونیست نشین  در عمق بیشتر و با هجمی گسترده تر در حال انجام است .
این تحلیلگر لبنانی در ادامه تصریح کرد:  اروپا با تبلیغات رسانه ای  تلاش می کند این تصویر را ارائه دهد که نمی خواهد دایره جنگ و بحران در منطقه گسترش یابد، اما ناوگانی که در منطقه غرب آسیا بسیج  کرده ، هدفش دفاع از رژیم اشغالگر اسرائیل در مقابل حملات  حزب الله است.
وی افزود: این ناوگان حتی برای پاسخ انتقامی جمهوری اسلامی ایران در  واکنش به ترور فرماندهان  شهید اسماعیل هنیه و شهید فواد شکر سازماندهی شده اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 2 شهریور 1403 - 13:47:59