ابراز نگرانی صهیونیست ها از تشدید حملات به شهرک نشینان در کرانه باختری

جمعه 2 شهریور 1403 - 18:0:0
ابراز نگرانی صهیونیست ها  از تشدید حملات به شهرک نشینان در کرانه باختری

مسئول سابق دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) به سران تل آویو درباره تشدید حملات به شهرک نشینان صهیونیست‌ در کرانه باختری رود اردن و تکرار حادثه هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در این منطقه هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه المیادین، «یوسی امروسی»  با اشاره به آمار افزایش چشمگیر عملیات مبارزان فلسطینی علیه صهیونیست ها در کرانه باختری از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه با وجود ۶۰ مورد یورش نظامیان این رژیم به مناطق مختلف کرانه باختری برای مقابله با این مبارزان و نیز بازداشت بیش از چهار هزار و چهارصد شهروند فلسطینی گفت: در واقع این آمار و ارقام جنون آمیز است زیرا حملات بزرگی را با استفاده از بمب، تیراندازی و سلاح سرد شامل می شود که مرگ آفرین است.
وی افزود:  کرانه باختری مدتهاست که شعله ور شده  و از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه به شکل قابل ملاحظه ای بر شدت آن افزوده شده است.
امروسی گفت:  هنگامی که جوانان فلسطینی سلاح و انگیزه دارند این موجب افزایش شمار حملات می شود و آنها ترسی از بازداشت ندارند.
امروسی درباره الگو برداری مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از عملیات طوفان الاقصی در نوار غزه به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: خطر گرته برداری از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر ۱۴۰۲) در کرانه باختری وجود دارد. جوانان کرانه باختری برای اجرای عملیات علیه شهرک های اسرائیلی در نزدیک خط تماس انگیزه دارند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 2 شهریور 1403 - 13:34:4