عملیات استشهادی و تاثیر آن بر سیاست صهیونیستی

چهار شنبه 31 مرداد 1403 - 19:11:0

حسام الدین طالب، نویسنده و پژوهشگر سیاسی در گفتگو با برنامه قضیه ساخنه به پیامدهای عملیات های شهادت طلبانه و تأثیر آن بر سیاست‌های دشمن صهیونیستی اشاره کرد.

ویژه - الکوثر« حسام الدین طالب» در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: عملیات شهادت طلبانه یکشنبه شب تل آویو نشان داد علیرغم تمامی تدابیر نظامی رژیم صهیونیستی و تدابیر امنیتی شین بت و  ارتش اشغالگر ، هنوز اسرائیل و شهرک های صهیونیست نشین از عملیات های شهادت طلبانه رزمندگان مقاومت درامان نیستند.
این کارشناس با بیان اینکه این عملیات استشهادی ، یک عملیات امنیتی پیچیده بوده است، تصریح کرد: عملیات یکشنبه شب مقاومت، سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی  را سردرگم کرد  و باعث ایجاد رعب و وحشت در درون رژیم صهیونیستی شد.
وی افزود: عملیات  شهادت طلبانه  فلسطینی ها  حاوی پیامی از سوی مردم فلسطین بود که ما از کشته شدن باکی نداریم و غاصبان سرزمینمان را خواهیم کشت.
این نویسنده و پژوهشگر سیاسی در پایان گفت: مردم فلسطین به شیوه های گوناگون در حال مبارزه با سیاست سرکوب و خشونت صهیونیست ها هستند و تاکتیک های جدیدی در تیپ های مقاومت در کرانه باختری در دستور کار است.
گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد با مشارکت «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عملیات شهادت‌طلبانه یکشنبه شب در تل‌آویو را اجرایی کرده است.
القسام اعلام کرد تا زمانی که سیاست کشتار و ترور اشغالگران ادامه داشته باشد، عملیات استشهادی به داخل سرزمین‌های اشغالی بازخواهد گشت.
پیشتر پلیس رژیم صهیونیستی و شین‌بت در بیانیه مشترکی اعلام کردند که انفجار تل‌آویو ناشی از یک بمب قدرتمند بود. در انفجار یک دستگاه کامیون که شامگاه یکشنبه در تل‌آویو رخ داد یک صهیونیست کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 31 مرداد 1403 - 15:35:58