موشکباران الجلیل و جولان اشغالی از جنوب لبنان

سه شنبه 30 مرداد 1403 - 13:20:3
موشکباران الجلیل و جولان اشغالی از جنوب لبنان

منابع خبری از شلیک 60 موشک از لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی و منطقه جولان اشغالی سوریه و هدف قرار گرفتن دو مقر ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه الجزیره، 60 موشک در دو مرحله از جنوب لبنان به سمت منطقه الجلیل علیا در شمال سرزمین‌های اشغالی و منطقه جولان اشغالی سوریه شلیک شد. 

درپی این حملات موشکی، آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین اورتال در جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد. همچنین صدای آژیر خطر در مناطق مختلف مرز شمال سرزمین‌های اشغالی با جنوب لبنان شنیده شد. همزمان نیز صدای انفجار موشک‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در حریم هوایی روستا‌های مرزی لبنان با شمال فلسطین اشغالی شنیده شد.

حزب الله لبنان امروز سه شنبه در این باره اعلام کرد در پاسخ به حمله دشمن صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی مقر لشکر 210 جولان در پادگان نفح و مقر هنگ توپخانه و تیپ زرهی این لشکر در پادگان یردن را با رگباری از موشک هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان روز گذشته در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد: تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی تلاش کردند وارد منطقه «حرش حدب عیتا» در جنوب لبنان شوند که در مقابله با آنان، تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

بامداد روز دوشنبه نیز شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت. در این حمله، مناطق الجلیل غربی و شهر نهاریا هدف قرار گرفت و به دنبال آن، آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی فعال شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 30 مرداد 1403 - 13:19:54