پیام‌های رونمایی حزب الله از شهر موشکی «عماد4» +فیلم

یک شنبه 28 مرداد 1403 - 15:15:0

همزمان با تشدید رویارویی محور مقاومت با رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان برای نخستین بار ویدیویی از شهر موشکی زیرزمینی خود با نام «عماد 4» منتشر کرد. این تاسیسات، نه تنها به طور محرمانه ایجاد و استتار شده، بلکه از استحکام کافی در برابر حملات دشمن نیز برخوردار است. تصاویر این شهر موشکی عظیم حزب الله در لبنان را می‌بینید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روز جمعه شانزدهم اوت 2024 واحد رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی لبنان با انتشار ویدئویی نادر از شهر موشکی زیرزمینی به نام «عماد -4» از برگ برنده جدیدی در برابر دشمن صهیونیستی رونمایی کرد. 
طبق گزارش شبکه المیادین، در تصاویر منتشر شده از سوی مقاومت موشک‌های کالیبر -220، کالیبر- 303 و سایر موشک‌ها به چشم می‌خورد. زمان تخمینی برای پرتاب این موشک‌ها و برخورد آنها به تل‌آویو، کمتر از یک دقیقه برآورده شده است! پیش از این حامیان و مخالفان مقاومت لبنان ادراک درستی نسبت به استحکامات موشکی مقاومت لبنان نداشتند اما تصاویر منتشر شده از پایگاه زیرزمینی حزب الله در نقاط زیر زمینی سبب تغییر در روند محاسبات دشمن اسرائیلی شد. 
یکی از مهم‌ترین پیام‌های رونمایی مقاومت از این شهر موشکی، سطح بالای محرمانگی مقاومت برای حفاظت از تأسیسات نظامی است. دیگر پیام این رونمایی آن است که حتی اگر خاک لبنان توسط نیروی زمینی دشمن اشغال شود، مقاومت این امکان را دارد تا همچنان عملیات موشکی علیه سرزمین‌های اشغالی را ادامه داده و توان رزمی ارتش اسرائیل را تضعیف کند. انتقال این پیام به طرف مقابل میزان خطرپذیری ارتش مستهلک صهیونیستی را کاهش خواهد داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 28 مرداد 1403 - 14:32:16