شهادت دو فرمانده القسام در کرانه باختری تایید شد

یک شنبه 28 مرداد 1403 - 11:50:0
شهادت دو فرمانده القسام در کرانه باختری تایید شد

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، از شهادت دو فرمانده قسام به نام‌های رأفت دواسی و احمد ابوعره در عملیات تروریستی نظامیان صهیونیست در شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، گردان‌های عزالدین قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: با افتخار و با تسلیم به خواست خداوند و اطمینان به پیروزی قریب‌الوقوع، به اطلاع ملت فلسطین و مردم کشورهای عربی و اسلامی می‌رسانیم رأفت محمود دواسی، «فرمانده قسام در استان جنین» و احمد ولید ابوعره، عصر روز شنبه در حمله هوایی صهیونیست ها به خودرو آنها در داخل شهر جنین در شمال کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند. 
القسام با اشاره به نقش عمده جهادی آنها افزود: آنها مسئول برنامه‌ریزی و اجرای چندین عملیات ویژه بودند که مهم‌ترین آن بمب‌گذاری یک خودرو در جنین در 27 ژوئن 2024 و همچنین عملیات کمین سه گانه در نزدیکی روستای المطله در 23 جولای 2024 و همچنین عملیات دره اردن در 11 اوت 2024 بود. 
در بیانیه گردان‌های قسام تاکید شده است:‏ خون فرماندهان شهید، عامل و انگیزه‌ای برای عملیات‌ بیشتر مجاهدین قسام در تمامی استان‌های کرانه باختری اشغالی و کشتار بیش از پیش نیروهای رژیم صهیونستی خواهد بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 28 مرداد 1403 - 11:43:43