دستور نخست وزیر عراق برای تأمین امنیت زائران حسینی (ع)

شنبه 27 مرداد 1403 - 14:40:0
دستور نخست وزیر عراق برای تأمین امنیت زائران حسینی (ع)

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در جلسه ای با فرماندهان عملیات و پلیس و دستگاه های اطلاعاتی و خدماتی این کشور‏، دستورالعمل های مهمی درباره تأمین امنیت مراسم اربعین صادر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از شفق نیوز، محمد شیاع السودانی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در نشست صبح امروز شنبه، دستورهای مهمی در راستای افزایش تدابیر امنیتی صادر و بر ضرورت اجرای مداوم عملیات پیشگیرانه به خصوص در بغداد، تأکید کرد. وی همچنین بر ضرورت استقرار مأموران مسلح در پشت موکب ها و نه در داخل آنها و تأمین امنیت به جای ارائه خدمات به زائران تأکید کرد.
السودانی در این نشست بر اهمیت از بین بردن شکاف ها و بستن راه های فرعی و کنترل آنها و ضرورت استقرار میدانی فرماندهان در میان یگان های تابع خود تأکید کرد. 
وی دستورهای لازم برای استفاده از تیم‌های اطلاعاتی به منظور کسب اطلاعات لازم و کنترل دقیق مرزها را صادر کرد و خواستار جدی گرفتن همه نوع اطلاعات درباره تهدیدهای احتمالی علیه زائران در عراق شد. 
السودانی همچنین درباره تسهیل رفت و آمد و جلوگیری از ایجاد ترافیک و سرعت در برخورد با هر نوع تهدیدی، دستورهای لازم را به مسئولان و فرماندهان دیربط داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 27 مرداد 1403 - 14:39:44