بیانیه «انجمن علمای یمن» در واکنش به جنایات مدرسه «التابعین»

یک شنبه 21 مرداد 1403 - 15:0:0
بیانیه «انجمن علمای یمن» در واکنش به جنایات مدرسه «التابعین»

در بیانیه «انجمن علمای یمن» در واکنش به جنایات مدرسه «التابعین» غزه، آمده است: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی، ایجاب می‌کند مردم همه کشورها، ملت‌ها و ارتش‌های عربی به وظیفه‌شان در اعلام بسیج عمومی و کمک به ملت فلسطین اقدام کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «انجمن علمای یمن» عصر روز شنبه کشتار نمازگزاران آواره فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در یک مدرسه را به شدت محکوم کرد و خواستار اقدام جدی کشورهای عربی برای مقابله با این رژیم شد.

انجمن علمای یمن با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی، ایجاب می‌کند مردم همه کشورها، ملت‌ها و ارتش‌های عربی به وظیفه‌شان در اعلام بسیج عمومی و کمک به ملت فلسطین اقدام کنند.

همچنین انجمن علمای یمن از همه آزادی‌خواهان و مسلمانان خواست به سکوتشان در مقابل هزاران جنایت خونین رژیم صهیونیستی در ۱۰ ماه گذشته پایان دهند.

انجمن علمای مسلمان یمن تاکید کرد: دشمن صهیونیستی عمدا با وحشی‌گری کامل اقدام به ریختن خون مسلمانان و زیرپا گذاشتن همه ارزش‌ها می‌کند. ارتکاب جنایت اخیر توسط رژیم صهیونیستی و کشتار نمازگزاران بی‌دفاع ایجاب می‌کند دولت‌ها، ملت‌ها و ارتش‌های کشورهای عربی در این زمینه، اقدام جهادی جدی و صادقانه در راه خدا و مستضعفان در غزه انجام دهند.

علمای یمن خاطرنشان کردند: حجم گسترده آلام و رنج‌های ملت فلسطین و میزان توحش بی سابقه صهیونیست ها، ایجاب می کند همه مسلمانان و در صدر آنها، سران و علمایشان به مسئولیت کمک به مظلومان در غزه عمل کنند.

انجمن علمای یمن افزود: مسلمانان موظف هستند به وحشی گری رژیم صهیونیستی پاسخ دهند و به دلیل جنایات وحشیانه و کشتار خونین فلسطینی ها از آن رژیم انتقام و قصاص بگیرند.

علمای یمن خاطرنشان کردند: از محور قدس، جهاد و مقاومت می خواهیم به دشمن صهیونیستی در حد توان پاسخ کوبنده، بازدارنده و قوی بدهند.

انجمن علمای یمن با تأکید مجدد بر مشروعیت حمله به حضور و اقدامات آمریکا در دفاع از رژیم صهیونیستی به دلیل مشارکت واشنگتن در همه کشتارها و جنایات تل آویو اعلام کرد: تا زمانی که آمریکا به حمایت از رژیم اشغالگر ادامه دهد، هدف قرار دادن ناوشکن ها، ناوها و کشتی های جنگی در هر نقطه از جهان، یک حق مشروع و واجب قطعی است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ التابعین اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این دفتر افزود: اشغالگران در راستای نسل کشی و پاکسازی قومی، قتل عام جدیدی انجام دادند که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر شد.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه افزود: ما اقدام اشغالگران برای انجام این کشتار هولناک را به شدت محکوم می‌کنیم و از تمام جهان هم می‌خواهیم که آن را محکوم کنند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 21 مرداد 1403 - 11:37:4

دسته بندی :