فهرست دروغین و غلط رژیم صهیونیستی درباره مدرسه «التابعین»

یک شنبه 21 مرداد 1403 - 14:0:0
فهرست دروغین و غلط رژیم صهیونیستی درباره مدرسه «التابعین»

 ارتش رژیم صهیونیستی در 310 مین روز حمله به غزه پس از جنایت «مدرسه التابعین» به بهانه حضور افراد حماس، بار دیگر غیر نظامیان را هدف گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ارتش رژیم صهیونیستی در 310 مین روز از حمله به غزه و درست یک روز پس از جنایت فاجعه بار در غزه و بمباران آوارگان در حین ادای نماز صبح در مدرسه التابعین در محله الدرج در شهر غزه، نقاط مختلفی از این منطقه را بمباران کرد.

تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین که بیش از 100 شهید – که اغلب تکه تکه شدند – با موجی از محکومیت در سطوح بین المللی مواجه شد. این جنایت یکی از ده‌ها جنایت هولناک این رژیم ظرف چند هفته اخیر به خصوص در مدارسی است که آوارگان فلسطینی از بیم جهنم جنگ به آنجا پناه برده‌اند.

رژیم صهیونیستی تلاش کرد این جنایت فجیع را به بهانه وجود افراد حماس در داخل این مدرسه، توجیه کند اما حماس این ادعا را تکذیب کرد. 

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه هم تأکید کرد که برخی اسامی که رژیم صهیونیستی در فهرست قربانیان این جنایت منتشر کرده است، مربوط شهیدانی هستند که قبل از وقوع این جنایت به شهادت رسیده‌اند. این نهاد تصریح کرد که "با اطمینان می توان گفت که فهرستی که (این رژیم ) منتشر کرده است، 100 درصد غلط و دروغ است".

این جنایت دو روز بعد از اعلام آغاز دور جدید مذاکرات آتش‌بس و مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست؛ اما هنوز مشخص نیست که چه بازتابی در روند از سرگیری مذاکرات خواهد داشت.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 21 مرداد 1403 - 11:33:11