شکست تلاش‌های آمریکا برای انصراف ایران از انتقام

شنبه 20 مرداد 1403 - 19:0:0

تحلیلگر سرشناس لبنانی تاکید کرد تلاش‌های گسترده دیپلماتیک  آمریکا برای مهار پاسخ انتقامی ایران شکست خورده است. 

ویژه‌ - الکوثرسرتیپ «منیرشحاده»، تحلیلگر و هماهنگ‌کننده سابق نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان در گفتگو با برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در ترور شهیدان هنیه و فوادشکر  گفت: تلاش‌های گسترده دیپلماتیک  آمریکا برای مهار پاسخ انتقامی ایران شکست خورده است. 
شحاد گفت : آنچه رژیم اسرائیل در قبال ایران و لبنان انجام داد، نقض بزرگ خطوط قرمز بود و دو عمل احمقانه ای که  مرتکب شد، دیگر قابل تحمل نیست.
سرتیپ شحاده افزود: به جمهوری اسلامی ایران پیشنهادهای متعددی شده است  تا پاسخ  حمله رژیم صهیونیستی  را ندهد  از جمله پیشنهاد  وسوسه  انگیز استعفای نتانیاهو و حتی  آزادسازی وجوه توقیف شده ایران اما جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه آنها را رد و تاکید کرده است زیرپا گذاشتن خطوط قرمز خودش را محکم پاسخ خواهد داد.
شحاده ادامه داد: نتانیاهو به دنبال کشاندن منطقه به یک جنگ همه جانبه است تا آمریکا را مجبور به مداخله مستقیم کند و نهایتا جنگ مستقیم بین آمریکا و ایران رخ دهد، در واقع نتانیاهو به دنبال مقابله با ایران از طریق آمریکاست .
این تحلیلگر لبنانی گفت: ارتش آمریکا در منطقه حضور دارد و رژیم اشغالگر توانسته در موقعیتهای مختلف آمریکا را به عنوان مدافع در کنارخود داشته باشد  اما سؤالی که در اینجا مطرح می شود این که، آیا آمریکا در مرحله تهاجمی و در یک جنگ تمام عیار هم در کنار رژیم صهیونیستی تا آخر باقی خواهد ماند؟


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 20 مرداد 1403 - 13:50:20