در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

رژیم اشغالگر صهیونیستی ترسیده و در انتظار غافلگیری است

شنبه 20 مرداد 1403 - 13:50:29

ماهیت چگونگی پاسخ به جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترور شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر ، همچنان  خط خبری رسانه ها و مورد توجه  افکار جهانی است.

ویژه ‌ -الکوثر جنایت ترور شهدای مقاومت در ادامه جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در غزه است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دشمن صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی  و شکست سنگین از حماس،  در پی سرپوش گذاشتن بر آن است.
نتانیاهو در تلاش است ابتکار عمل را در میدان به دست بگیرد و به دنبال طولانی کردن و گسترش جنگ برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی خود در دستیابی به اهدافش در غزه است.
به گفته ناظران، بعداز وقوع ترور شهیدان هنیه و فوادشکر، حکومت فاشیستی صهیونیستی از ترس پاسخ ایران و مقاومت،  در رعب و وحشت گسترده بسر می برد و صهیونیست ها منتظر سناریوهای غافلگیرکننده مقاومت هستند.
با توجه به تنش‌های امنیتی در داخل رژیم صهیونیستی در پی دو ترور اخیر، شدت و نگرانی‌های صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزایش یافته و موج گسترده مهاجرت و خروج از شهرک ها کلید خورده است و دولت صهیونیستی از طریق کمپین‌های رسانه‌ای از شهرک‌نشین‌ها خواسته  از این کار خودداری کنند و پروژه صهیونیسم جهانی را به شکست نکشانند.
به گفته ناظران، این امر موید تشدید اضطراب و شکنندگی رابطه شهرک نشینان با یک پروژه خیالی است که آنها برای آن فلسطین را اشغال کردند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 20 مرداد 1403 - 13:5:31