خوانشی از سخنرانی سید حسن نصرالله در یابود فرمانده مقاومت، شهید فؤاد شکر

پنج شنبه 18 مرداد 1403 - 19:0:0
خوانشی از سخنرانی سید حسن نصرالله در یابود فرمانده مقاومت، شهید فؤاد شکر

دکتر علی بیضون، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر با اشاره به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله در مراسم یادبود فرمانده مقاومت، شهید فؤاد شکر اظهار کرد: پاسخ به پیروزی ظاهری نتنیاهو در ترور رهبران قطعی است. حماقت نتنیاهو معادله نبرد را تغییر می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر علی بیضون، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر گفت: مهم نیست که ترور رهبران مقاومت برنامه ریزی شده یا بدون برنامه بوده است؛ آنچه مهم است این است تردیدی نیست که حماقت نتنیاهو با پاسخ قطعی مقاومت همراه خواهد بود.

وی گفت: دبیر کل حزب الله در ترور شهید فؤاد شکر دو سخنرانی انجام داد:

 اولین سخنرانی در مراسم تشییع سردار شهید فؤاد شکر

و دومین سخنرانی در مراسم یاد بود این فرمانده شهید

در هر دو سخنرانی؛ سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کردند: اسرائیل از خطوط قرمز عبور کرد. شهادت فرمانده مقاومت، فواد شکر و شهادت رهبر حماس شهید اسماعیل هنیه در تهران و حملات روزانه دشمن صهیونیستی به غیرنظامیان و هدف قرار دادن حاکمیت ارضی لبنان همگی عبور از خط قرمز است. دشمن می خواهد معادلات خود را در لبنان به مقاومت تحمیل و مقاومت را مجبور به عقب نشینی کند.

دکتر علی گفت: دشمن اسرائیلی می خواهد با این کشتارها خود را پیروز میدان نشان دهد و معادله ای را ترسیم کند که محاصره مقاومت را فرا گرفته و و اوضاع جنگ را در کنترل خود دارد.

وی ادامه داد: در مورد پیام‌های سید حسن نصرالله نیز مشخص بود که جبهه جنوب لبنان هر چقدر هم که دشمن اسرائیلی ترور می‌کند و فشار نظامی و اخلاقی بر مقاومت و مردم لبنان تحمیل می کند اما، مقاومت متوقف نمی‌شود و به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه می دهد تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف شود.

دکتر علی بیدون خاطرنشان کرد: دبیرکل حزب الله پیام های روشنی داد که مقاومت آماده است تا جایی که ممکن است در حمایت و پشتیبانی پیش رود و پاسخ به ترور رهبر آقای فؤاد شکر در راه است. اجتناب ناپذیر.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 18 مرداد 1403 - 13:30:55