در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

صهیونیست ها در انتظاری سخت ..

چهار شنبه 17 مرداد 1403 - 15:53:10

رژیم صهیونیستی در فضایی پر از رعب و وحشت ، نفس های خود را حبس کرده و منتظر است تا  پاسخ محور مقاومت به جنایت اخیرش را  دریافت کند.

ویژه - الکوثر:  گزارش برنامه «قضیه ساخنه»  شبکه الکوثر حاکیست، در حالی که هنوز پاسخی از سوی  مقاومت به جنایت رژیم اشغالگر در ترور شهید هنیه هنوز نداده نشده اما پیشاپیش اثرات منفی خود را بر جامعه صهیونیست ها گذاشته و قبل از وقوع عملیات مقاومت ، سطح  تنش ها در سرزمین های اشغالی به اوج خود رسیده است .
براساس این گزارش، صهیونیست ها و سردمداران رژیم صهیونیستی برای دریافت پاسخ انتقامی مقاومت، انتظاری سخت را تجربه می کنند. 
ناظران سیاسی می گویند قبل از ترور شهیدان « اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «فواد شکر» از  فرماندهان حزب الله لبنان،  تنها ده ها هزار شهرک نشین  از ترس حملات مقاومت در رعب و وحشت بسر می بردند اما بعداز این ترورها ، اکنون 9 میلیون شهرک نشین از ترس پاسخ ایران و حزب الله یا از منطقه فرار کرده اند یا به پناهگاهها خزیده اند.
کارشناسان صهیونیست تاکید کردند که وضعیت اسرائیل  در همه جبهه ها رو به وخامت و  بسیار خطرناک است.
تحولات داخلی و خارجی وضعیتی تیره و تار را برای رژیم اشغالگر به وجود آورده  و تحلیلگران و کارشناسان صهیونیست به بنیامین نتانیاهو درخصوص وقوع فاجعه ای قریب الوقوع در سرزمین های اشغالی هشدار می دهند،  فاجعه ای که پیامد  ماجراجویی های سیاسی و نظامی نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است .
دولت نتانیاهو هم اکنون با موج گسترده لغو پروازها به سرزمین های اشغالی و اقتصاد شکننده  روبروست و گرفتار شدن در جنگ فرسایشی با محور مقاومت،  نتانیاهو را به پرتگاه سقوط  نزدیک تر کرده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 17 مرداد 1403 - 15:53:4