پایان بیست‌ و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی در شهر کرمان 

دو شنبه 15 مرداد 1403 - 15:0:0

بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با شعار «کرمان؛ حسین‌آباد ایران» در پایتخت مقاومت اسلامی به کار خود پایان داد.

ویژه‌ - الکوثرگزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، در این  اجلاس بین‌المللی بیش از 500 پیرغلام حسینی از سراسر ایران و 13 کشور جهان  حضور داشتند و حسینیه ثارالله کرمان  شاهد اجتماع عظیم عاشقان امام حسین علیه السلام از تمامی کشورهای جهان بود.
این دوره از اجلاسیه با برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری مراسم بزم‌خوانی پیرغلامان حسینی در بیت الزهرای حاج قاسم، بازدید پیرغلامان حسینی از تربت‌خانه امام حسین(ع) در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، برگزاری محفل شعر آیینی، نشست تخصصی بانوان و اعزام پیرغلامان حسینی به بیش از 32 روضه خانگی کرمان همراه بود
نشست جهانی تجلیل از خادمان امام حسین علیه السلام تلاشی ساده برای پرداختن به گوشه ای از میراث شفاهی عشق به امام حسین و ائمه اطهار علیهم السلام بود.
هدف از تکریم خادمان امام حسین(ع) و بیان اهمیت این موضوع نیز این است که خدمت به اهل بیت(ع) در بین ایرانیان نسل به نسل ادامه داشته و برقرار بوده است .
در پایان این اجلاس ، حاضران بر ادامه راه امام حسین (ع) و راه شهید قاسم سلیمانی و بقیه شهدای مقاومت در دفاع از عتبات عالیات تاکید و جنایت شنیع صهیونیستها را در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی حماس محکوم کردند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 15 مرداد 1403 - 12:46:15