ادامه تجاوزات خونین رژیم جنایتکار در غزه

یک شنبه 14 مرداد 1403 - 9:0:0
ادامه تجاوزات خونین رژیم جنایتکار در غزه

غزه همچنان در 303مین روز حمله اسرائیل در آتش توپخانه دشمن می سوزد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ارتش رژیم صهیونیستی در 303مین روز حمله به باریکه غزه همچنان به تجاوزات خود به این منطقه از زمین و هوا ادامه می دهد.

چند ساعت پس از تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به مدرسه ای در محله شیخ رضوان در غزه که آوارگان را در خود جای داده بود و 17 شهید و چندین مجروح بر جای گذاشته بود، توپخانه این رژیم مناطق مختلفی در باریکه غزه را زیر آتش گرفتند.

از سوی دیگر هیئت رژیم صهیونیستی که برای شرکت در مذاکرات غزه در مصر به سر می برد، پس از یک دیدار بی نتیجه دیروز، قاهره را ترک کرد.

منابع آگاه گفتند این هیئت درباره موضوعات مختلف از جمله سناریوهایی برای بازگشایی گذرگاه رفح و چنبره رژیم صهیونیستی بر محور مرزی فلادلفیا با طرف مصری بحث و گفتگو کرد و مذاکرات غزه، محور اصلی بحث نبوده است.

جزئیات جدید از عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی تل‌آویو

کانال ۱۲تلویزیون رژیم صهیونیستی سپس به نقل از سخنگوی پلیس این رژیم اعلام کرد که مجری عملیات حولون جوانی به نام عمار عوده از ساکنان سلفیت در کرانه باختری بود که بدون مجوز وارد مرکز فلسطین اشغالی شده که به پلیس وی را به ضرب گلوله از پای درآورد. اما یک نفر دیگر نیز در این عملیات مشارکت داشته که تحت تعقیب است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که یکی دیگر از زخمی‌های این عملیات به دلیل شدت جراحات وارده، جانش را از دست داد و به این ترتیب شمار کشته‌ها به دو نفر افزایش یافت.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز طی بیانیه ای عملیات حولون را «قهرمانانه» توصیف کردند و آن را «ضربه بزرگی به سیستم امنیتی و نظامی اسرائیل و موید شکنندگی رژیم اشغالگر در مقابل اراده مقاومت‌» دانستند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 14 مرداد 1403 - 10:28:57

برچسب :