انصارالله یمن: رژیم اسرائیل منتظر یک ویرانی خفت‌بار باشد

شنبه 13 مرداد 1403 - 10:44:46
انصارالله یمن: رژیم اسرائیل منتظر یک ویرانی خفت‌بار باشد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن جنایت ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی باید منتظر یک ویرانی خفت‌بار باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در پیامی به زبان عبری در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: چرا اسرائیلی‌ها نگران هستند؟ زیرا چیزی که منتظر آن هستند یک ویرانی خفت‌بار و ننگین است.
«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن نیز همزمان با ورود پیکر شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به قطر تاکید کرد: شهادت رهبران همیشه تأثیر زیادیروی انگیزه اصحاب مقاومت برای ادامه راه داشته است و دشمن صهیونیست با افزایش جنایات، خود را به سقوط اجتناب ناپذیر وعده الهی نزدیک می کند.
رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: ترور فرمانده هنیه نقض آشکار تمام آداب و رسوم و مقدسات است. ترور هنیه اروپایی ها و برخی کشورهای عربی را که مواضعشان حتی به حد محکومیت هم نرسید، رسوا کرد.
وی تأکید کرد: شهید هنیه سهم عمده و برجسته در خدمت به قضیه و آرمان عادلانه و مقدس فلسطین و آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی شریف داشت.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 13 مرداد 1403 - 10:44:26