301 روز جنایت مستمر، 301 روز نسل کشی مداوم

جمعه 12 مرداد 1403 - 13:0:0
301 روز جنایت مستمر، 301 روز نسل کشی مداوم

حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری و کشتار کودکان، زنان و سالمندان و تخریب زیرساخت‌ها و نهادهای مدنی برای ۳۰۱مین روز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) در سیصد و یکمین روز حملات مستمر جنایتکارانه علیه فلسطینیان غزه و کرانه باختری، منزلی را در غرب خان‌یونس واقع در جنوب باریکه غزه هدف قرارداده و ۱ زن فلسطینی را به شهادت رساندند و تعدادی دیگر را مجروح کردند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، در ۳۰۱مین روز از جنگ علیه غزه، جنگنده‌های اشغالگر به اردوگاه نصیرات واقع در مرکز باریکه غزه حمله کردند.

حماس و جهاد اسلامی روز پنجشنبه در نشستی در باریکه غزه گفتند: رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ نسل‌کشی به هیچ یک از اهداف خود دست نیافت از رو تنها به کشتار کودکان، زنان و سالمندان و تخریب زیرساخت‌ها و نهادهای مدنی روی آورده اما این اقدام ذره‌ای از قدرت مقاومت کم نخواهد کرد.

سخنرانان از مردم فلسطین، ملت عربی و اسلامی و مردم آزاده جهان خواستند تا در همه شهرها، پایتخت‌ها و کشورهای اسلامی، عربی و غربی، تحرکات و حرکت‌های مؤثر بگزار کنند تا ریختن خون فلسطینیان در این جنگ نسل‌کشی به یک رویداد عادی و گذرا در زندگی آنها تبدیل نشود و شهدا فقط به صورت اعداد و ارقام در اخبار ذکر نشوند.

حماس جمعه را روز خشم اعلام کرد

جنبش حماس در بیانیه‌ای امروز جمعه را روز «خشم گسترده» در محکومیت ترور شهید اسماعیل #هنیه و نسل‌کشی مردم غزه اعلام کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 12 مرداد 1403 - 9:45:22