تکرار داستان تلخ آوارگی مردم فلسطین، نتانیاهو به دنبال "معامله غیر ممکن"

یک شنبه 7 مرداد 1403 - 14:0:0
تکرار داستان تلخ آوارگی مردم فلسطین، نتانیاهو به دنبال "معامله غیر ممکن"

در 296مین روز جنایت اشغالگران در غزه همچنان موج آوارگی و نسل کشی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنگنده های در 296 مین روز حمله این رژیم به باریکه غزه و یک روز بعد فجایع خونین حمله به مراکز اسکان پناهجویان در رفح، همچنان به حملات خود به مناطق مختلف باریکه غزه ادامه می دهند.

همزمان موج گسترده و تلخ و تکراری آوارگی در مناطق مختلف غزه ادامه دارد. این موج در حال حاضر در شهر خانیونس – به دلیل از سرگیری حملات هوایی و زمینی – بیشتر از هر جای دیگر قابل مشاهده است. این در حالی است که رزمندگان مقاومت با تمام تجهیزات و سلاح های موجود ساخت داخل در برابر اشغالگران ایستاده اند.

از سوی دیگر امروز یکشنبه نشست مشترک نمایندگان آمریکا، قطر و مصر (به عنوان میانجی‌گران) با شرکت "دیوید برنیا" رئیس موساد و ویلیام برنز، رئیس سازمان جاسوسی مرکزی آمریکا (سیا) و عباس کامل، رئیس سازمان اطلاعات مصر در رم، پایتخت ایتالیا برگزار می شود.

پایگاه خبری آمریکایی "اکسیوس" اعلام کرد که امروز رژیم صهیونیستی تازه‌ترین پیشنهادهای خود را برای امضای طرح مبادله اسرا و آتش‌بس به آمریکا تحویل می‌دهد. اما مقامات این رژیم درباره احتمال دستیابی به نتیجه مثبت، ابراز بدبینی کرده اند. یک مقام اسرائیلی به اکسیوس گفت که نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به دنبال یک "معامله غیر ممکن" است.

ارتش رژیم اشغالگر به هلاکت یکی از نظامیان خود که شنبه 20 ژوییه در جنوب غزه مجروح شده بود، اذعان کرد.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی مناطق شرقی شهر دیر البلح در مرکز باریکه غزه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

تانکهای رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز حمله زمینی به جنوب غزه، منازل شهروندان عادی در جنوب خانیونس را گلوله باران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهونیستی ساختمان مسکونی خانواده دغمش در محله الصبره در جنوب شهر غزه را بمباران کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطق قیزان النجاز و ابو رشوان در جنوب خانیونس را با استفاده از بمب های فسفری و دیگر انواع بمب های منفجرشونده بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی چند روز بعد از حمله زمینی به شرق خانیونس، دیروز شنبه دستور تخلیه منطقه‌ای در جنوب این شهر را برای آغاز حمله زمینی صادر کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 7 مرداد 1403 - 9:54:31