در 295 مین روز جنگ غزه چه می گذرد؟

شنبه 6 مرداد 1403 - 11:0:0
در  295 مین روز جنگ غزه چه می گذرد؟

ارتش رژیم صهیونیستی در 295 مین روز از حمله به باریکه غزه، نظام درمانی غزه را زیر آتش گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ارتش رژیم صهیونیستی در 295 مین روز از حمله به باریکه غزه، ضمن بمباران شدید مناطق مختلف، نظام درمانی این منطقه را هم هدف قرار می‌دهند. این در حالی است که گروه‌های مقاومت هر از گاهی از حمله به خودروهای نظامی و مواضع ارتش این رژیم در محورهای مختلف غزه خبر می‌دهند.

حمله ارتش اشغالگر به خان‌یونس برای پنجمین روز متوالی ادامه داشت و طی چهار روز درگیری بیش از 180هزار آواره فلسطینی را مجددا وادار به کوچ اجباری کرد.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد گفت که حمله‌های شدید اخیر در منطقه خان یونس، منجر به موج جدید آوارگی داخلی در سراسر غزه شده است و حدود 182 هزار آواره از روز دوشنبه تا پنجشنبه از مرکز و شرق به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،کوچ اجباری کردند وصدها نفر دیگر هنوز در شرق شهر گیر افتاده‌اند.

وب سایت آمریکایی اکسیوس روز جمعه در خصوص تلاش‌ها برای دستیابی به توافق اعلام کرد که ویلیام برنز، رئیس سیا یکشنبه آینده در رم با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، دیوید بارنیا، مدیر موساد "اسرائیل" و عباس کامل، رئیس سرویس اطلاعاتی مصر، درباره توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا و بازداشت‌شدگان دیدار و گفتگو خواهند کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 6 مرداد 1403 - 14:6:9