چرا رژیم صهیونیستی از تاکتیک های نظامی حزب الله غافلگیر می شود؟

چهار شنبه 3 مرداد 1403 - 14:0:0

حزب الله، مقاومت اسلامی لبنان تاکتیک های جدید نظامی از نظر کمی و کیفی را علیه رژیم صهیونیستی به کار می بندد. استفاده از تسلیحات جدید با تاکتیک های جدی آن توانسته دشمن صهیونیستی را به شدت غافلگیر کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  تاکتیک‌های جدید مقاومت اسلامی لبنان در جبهه جنوبی آن، توانسته است غافلگیری‌های مستمر میدانی را از نظر کمیت و نوع تسلیحات به کار رفته برای رژیم صهیونیستی به ارمغان داشته باشد. اهداف این حملات نیز شهرک‌ها و پادگان‌های نظامی جدیدی است.

اهالی جنوب لبنان با حمایت از حزب‌الله تایید و حملات آن ضد صهیونیست ها تأکیر کردند در حمایت از آرمان فلسطین و مردم مظلوم غزه ثابت قدم هستند و تا زمان آزادی فلسطین به حمایت خود ادامه می دهند.

کارشناسان بر این باورند که افزایش عملیات حزب‌الله برای کنترل معادلات بازدارندگی است و توانسته تا حد قابلل توجهی ابتکار عمل را در دست گرفته و رژیم صهیونیستی را به آنچه می خواهد، هدایت می‌کند.

ده ماه پس از نبرد طوفان الاقصی، هماهنگی بین جبهه‌های محور مقاومت برای افزایش فشار بر نهاد موقت تا پایان تهاجم به نوار غزه افزایش یافته است.

فصل الخطاب هم مثل همیشه از آن کسی است که در معادلات نبرد را در دست دارد؛ همه جبهه های مقاومت در یک صف و متحد، بر لزوم آزادی فلسطین و  پایان تجاوز به غزه از پا نمینشیند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 3 مرداد 1403 - 12:57:41