دستور تخلیه به فلسطینیان تنها لحظاتی قبل از عملیات نظامی!

چهار شنبه 3 مرداد 1403 - 12:0:0
دستور تخلیه به فلسطینیان تنها لحظاتی قبل از عملیات نظامی!

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: تخلیه ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینیان از طریق ارسال اعلامیه تنها لحظاتی قبل از آغاز عملیات نظامی در خان یونس، زندگی این افراد را به خطر می‌اندازد.

حملات ضد بشری رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه و کرانه باختری فلسطینی امروز (چهارشنبه) درحالی وارد 292مین روز خود شده است که نظامیان این رژیم در جنایتی دیگر سه جوان فلسطینی دیگر را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

بنابر این گزارش،‌ منابع فلسطینی در کرانه باختری از شهادت 3 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی خبر دادند.

شهید احمد اصلان و شهید یزن عبده دو جوان فلسطینی در قلندیا و طولکرم به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیدند و عبد سرحان افسر گمرک فلسطین هم در شهر طوباس هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

روز گذشته نیز 7 فلسطینی در کرانه باختری در حملات اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسیدند.

سازمان ملل: تنها در یک روز ۱۵۰ هزار فلسطینی در خان یونس آواره شدند

سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که تنها در یک روز، ۱۵۰ هزار فلسطینی در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه به خاطر حملات ارتش رژیم صهیونیستی آواره و بی‌سرپناه شدند.

استفان دوجاریک در کنفرانسی مطبوعاتی عنوان کرد که دستورهای تخلیه ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینیان زندگی آنها را زیر و رو می‌کند.

دوجاریک گفت دستور تخلیه ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینیان از طریق ارسال اعلامیه تنها لحظاتی قبل از آغاز عملیات نظامی در خان یونس، زندگی این افراد را به خطر می‌اندازد.

مقاومت اسلامی عراق سحرگاه امروز (چهارشنبه) از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در ایلات واقع در جنوب سرزمین های اشغالی خبر داد و تاکید کرد: عملیات ها برای درهم کوبیدن پایگاه های دشمن با سرعت فزاینده ای ادامه خواهد یافت".


 


چهار شنبه 3 مرداد 1403 - 12:32:0