سردرگمی دشمن صهیونیستی و حامیانش با گسترش تدریجی حملات حزب الله

سه شنبه 2 مرداد 1403 - 20:2:0

گسترش تدریجی و گام به گام دامنه حملات مقاومت اسلامی لبنان به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، موجودیت رژیم اشغالگر را به چالش کشیده و این رژیم و حامیانش را سردر گم کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر در این باره آمده است: جنبش مقاومت اسلامی لبنان، عمق حملات خود به شمال فلسطین اشغالی را نسبت به گذشته افزایش داده است و جنبش مقاومت یمن نیز مرحله پنجم حملات خود به عمق فلسطین اشغالی را آغاز کرده است. این حملات، موجودیت رژیم اشغالگر را با خطر مواجه کرده و موجب تشدید سردرگمی این رژیم و حامیانش شده و دورنمای جدید و مبهمی را در میدان نبرد گشوده است.

در چنین شرایطی، حسن عزدالدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان خاطرنشان کرد، هرچقدر هم جنگ غزه طول بکشد، مقاومت لبنان غزه را تنها نخواهد گذاشت و فقط توقف جنگ غزه می تواند حملات به اسرائیل را متوقف کند.

ناظران معتقدند طولانی شدن جنگ غزه، شکست بزرگ رژیم صهیونیستی را اثبات می کند و در شرایطی که این رژیم نتوانسته است در جنگ علیه منطقه ای کوچک و محاصره شده به پیروزی برسد، به وارد شدن در جنگی گسترده تر در آینده نزدیک فکر نخواهد کرد.

در همین حال، نیروهای جبهه مقاومت ضمن مدیریت حساب شده دامنه جنگ تاکید کردند برای مقابله با هر سناریویی و پاسخ دادن به هر گونه تجاوز صهیونیست ها آماده هستند. این سیاست حزب الله در میدان، دشمن صهیونیستی را به بازنگری در محاسباتش مجبور کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 2 مرداد 1403 - 20:1:54