تحلیلگر یمنی : به حمایت از مردم غزه ادامه  می دهیم 

دو شنبه 1 مرداد 1403 - 21:0:0

یک کارشناس و  تحلیلگر یمنی تاکید کرد : شکی نیست که مردم یمن  فلسطین  را دوست دارند و از آن دفاع می کنند و بدون شک از اسلام و مقدسات اسلامی دفاع خواهند کرد.

ویژه ‌ -الکوثر«سلیم المنتصر» در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه » شبکه الکوثر ادامه داد: مردم یمن نمی توانند در مقابل هرگونه تجاوز به مقدسات اسلام  فقط تماشاگر باشند و امروز ما  شاهد آن  هستیم که یمنی ها  در حمایت از مردم  تحت ستم  غزه  بپاخاسته اند.
این کارشناس یمنی گفت: مقاومت یمن  در حمایت از غزه  تاکنون  حملات بزرگی به محور شرارت به  سرکردگی آمریکا که از غده سرطانی صهیونیستی حمایت می کند، صورت داده  و امروز می بینیم  میهن عربی و اسلامی ما  چه نیروهای  متعهدی  پرورش داده است.
«سلیم المنتصر» تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی این روزها  چه از طریق محاصره اقتصادی و چه هدف قرار  گرفتن کشتی‌هایش در دریای مدیترانه و اقیانوس هند ، با مشکلات بزرگی روبرو شده است .
وی با بیان اینکه رزمندگان مقاومت یمن امروز به راحتی بندر ایلات ،  تل آویو و سایر اهداف را با پهپادهایی چون یافا هدف قرار می دهند، گفت: این حملات اولین بار نیست و آخرین بار نیز نخواهد بود. ما به حمایت و پشتیبانی از مردم غزه تا پایان تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها علیه آنها ادامه خواهیم داد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 1 مرداد 1403 - 14:41:1