افزایش مهاجرت معکوس صهیونیست ها و شکست پروژه های شهرک سازی

دو شنبه 1 مرداد 1403 - 19:0:0

مهاجرت معکوس صهیونیست ها پروژه های شهرک سازی رژیم اشغالگر قدس را با شکست مواجه کرده است.

ویژه - الکوثر: گزارش برنامه «مع المراسلین »  شبکه الکوثر حاکیست،  طرح ها و پروژه های بزرگ شهرک سازی  رژیم اشغالگر قدس  در کرانه باختری بعداز عملیات طوفان الاقصی با چالش های بزرگی روبرو  شده است .
 از زمان آغاز جنگ غزه و  ترس  و واهمه صهیونیست ها از حملات مقاومت فلسطین ، مهاجرت معکوس صهیونیستها  افزایش یافته به طوری که  موجودیت رژیم موقت صهیونیستی به خطر  افتاده است .
این موضوع نشان دهنده ضربات مضاعف مقاومت به اشغالگران است، به طوری که برتری غالب  رزمندگان مقاومت در نبردها ، هم اکنون  امنیت شهرک نشینان در سرزمین های اشغالی را به شدت تضعیف کرده است.
امروز رژیم صهیونیستی با چالش خطرناکی مواجه شده  و آن عدم افزایش جمعیت شهرک نشینان در مناطق اشغالی است که به دلیل مهاجرت معکوس به خارج از سرزمین های اشغالی به خاطر ناامنی و ترس از جنگ،  پیامدهای منفی برای رهبران تل آویو داشته و این نتیجه جنایات اشغالگران است. 
هم اکنون رژیم غاصب صهیونیستی علیرغم  مصادره اراضی فلسطینی ها، ساخت شهرک ها ، تسلیح  آنها ، تامین زیرساخت ها و تاسیس مراکز نظامی و پادگانها ،  با کابوس مهاجرت معکوس مواجه است. کابوسی که هر دقیقه سران اشغالگر را آزار می دهد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 1 مرداد 1403 - 14:26:31