اوضاع وخیم مردم فلسطینی در 289 مین روز جنگ غزه

یک شنبه 31 تیر 1403 - 15:0:0
اوضاع وخیم مردم فلسطینی در 289 مین روز جنگ غزه

وضعیت باریکه غزه در 289 مین روز جنگ غزه در نتیجه بمباران بی‌وقفه اشغالگران و تخریب زیر ساخت‌ها از جمله ساختمان‌ها، مدارس و مراکز بهداشتی هر روز بدتر می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در 289 مین روز جنگ غزه همچنان به هدف قرار دادن مناطق مختلف باریکه غزه ادامه می‌دهد.

این در حالی است که وضعیت باریکه غزه در نتیجه بمباران بی‌وقفه اشغالگران و تخریب زیر ساخت‌ها از جمله ساختمان‌ها، مدارس و مراکز بهداشتی هر روز بدتر می‌شود.

وزارت بهداشت غزه روز شنبه از شهادت 37 نفر و زخمی شدن 54 نفر طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: تلفات حملات رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر گذشته به 38919 شهید و 89622 مجروح رسیده است.

در حالی که اختلافات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر درباره پیشبرد توافق با حماس برای آزادی بازداشت‌شدگان ادامه دارد، هزاران "اسرائیلی" روز شنبه در چندین شهر تظاهرات کرده و خواستار انعقاد قرارداد تبادل اسرا در غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

گفتنی است این رویدادها با اولین حملات رژیم صهیونیستی به شهر الحدیده در یمن و در بحبوحه هشدارهای بی‌وقفه درباره گسترش درگیری در منطقه همراه بود و سؤال‌های زیادی را درباره پیامدهای آن بر مذاکرات آتش‌بس در غزه مطرح می‌کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 31 تیر 1403 - 12:0:48

دسته بندی :