چگونه حزب الله لبنان، انتقام ترور فرماندهان خود را می گیرد؟

جمعه 29 تیر 1403 - 14:0:0
چگونه حزب الله لبنان، انتقام ترور فرماندهان خود را می گیرد؟

مقاومت اسلامی لبنان با تأکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه و آرمان شهدای مقاومت جبهه جنوب، اعلام کرد پاسخ دندانشکن و کوبنده به اسرائیل در پی عملیات ترور فرماندهان خود خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آمده است مقاومت اسلامی لبنان  تأکید کرد راه شهدای جبهه جنوب و حمایت از آرمان فلسطین را ادامه می دهد.

دشمن صهیونیستی  محمد جبارة في منطقه «غزة» لبنان وحسن مهنا را در منطقه «جبال البطن» به شهادت رساند. مقاومت لبنان و حزب الله به عملیات ترور فرماندهان و رزمندگانش با موشک و پهپادو هواپیماهای جنگی خود پاسخ قطعی و کوبنده می دهد. مردم نیز با برپایی تظاهرات ضد اسرائیلی حمایت خود را رزمندگان مقاومت و مردم غزه نشان خواهند داد.

رسانه های صهیونیستی بر بازتاب سخنرانی حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تمرکز کردهو معتقدند با هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در لبنان، حزب الله ساکت نمی نشیند و از مواجهه با نظامیان تروریست اسرائیل واهمه ندارد.

رئیس هیئت امنای جامعه علمای مسلمان با تایید این مطلب که همه جناح های مقاومت در لبنان آماده هرگونه گسترش جنگ در جنوب لبنان هستند، گفت: مقاومت اسلامی در حزب الله مواضع حدب يارين وبركة ريشة والرهاب را با موشک های برکان مستقیماً مورد اصابت قرار داد.

همچنان فصل الخطاب و حرف آخر با میدان نبرد در جنوب لبنان استمقاومت اسلامی لبنان، حمایت و پشتیبانی خود را از فلسطین، مردم و مقاومت آن تا پایان تجاوزات اسرائیل ادامه می دهد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 29 تیر 1403 - 9:59:14