رژیم صهیونیستی پیکرهای 1500 شهید فلسطینی را گروگان گرفته است

سه شنبه 26 تیر 1403 - 15:8:38
رژیم صهیونیستی پیکرهای 1500 شهید فلسطینی را گروگان گرفته است

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد ارتش رژیم صهیونیستی پیکرهای 1500 تن از ساکنان نوار غزه را در اختیار دارد و از تحویل دادن آنها سرباز می‌زند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت ارتش اسرائیل اجساد 1500 تن از ساکنان نوار غزه را در اختیار دارد و از تحویل آنها خودداری می‌کند.

براساس نوشته این روزنامه صهیونیستی، هویت این افراد که ساکن نوار غزه بودند، نامعلوم است و اسرائیل این پیکرها را در «سدی تیمان» نگه داشته است و از تحویل دادن آنها خودداری می‌کند.

شایان ذکر است، ماه‌ها قبل و درپی افشاگری رسانه صهیونیست از جان باختن تعدادی از آوارگان فلسطینی اسیر شده در غزه در محل نگهداری‌شان در اردوگاه نظامی در «نقب»، یک سازمان حقوق بشری با استناد به شواهد به دست آمده از شرایط نامناسب محل بازداشت این فلسطینی‌ها پرده برداشت و آن را «گوانتانامو جدید» توصیف کرد.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه آن زمان در گزارشی اعلام کرد شواهد به دست آمده حاکی از اعدام میدانی اسرای فلسطینی اهل غزه و شهادت تعدادی از آنها در نتیجه شکنجه در محل نگهداری‌شان در اردوگاهی نظامی به نام «سدی تیمان» در حد فاصل دو شهر «بئر السبع» و غزه است. اردوگاه مذکور به زندان گوانتانامو جدید تبدیل شده و در آن اسرا در شرایط بسیار سخت و در مکان‌هایی شبیه قفس مرغ در فضای باز و بدون غذا و نوشیدنی برای مدت طولانی نگهداری می‌شوند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 26 تیر 1403 - 15:8:29