سید هاشم صفی الدین :  مقاومت حزب الله  حسینی و کربلایی است

شنبه 23 تیر 1403 - 21:0:0
سید هاشم صفی الدین :  مقاومت حزب الله  حسینی و کربلایی است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که مقاومت از همان روز اول موفق و پیروز بوده و هرگز شکست نخواهد خورد، زیرا مقاومتی حسینی و کربلایی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر  به نقل از  پایگاه خبری العهد، «سید هاشم صفی‌الدین» افزود: فرهنگ مقاومت حسینی است و مجاهدان آن طی ۴۰ سال گذشته عاشق شهادت بوده و راه خود را می‌دادند و امور خود را به خداوند سپرده‌اند.
وی تاکید کرد: هرکس با امام حسین(ع) قدم بردارد، به سمت «فتح‌المبین» حرکت می‌کند. اگر همانند امروز وظیفه ما حضور در جنوب (لبنان) باشد تا با دشمن مبارزه کنیم و در این راه شهید بدهیم، ما آماده هستیم که جان خود و همه چیز را فدا کنیم. مطمئنیم که به یاری خداوند پیروز خواهیم شد، همانگونه که در سال ۲۰۰۶ پیروز شدیم.
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت از همان روز اول موفق و پیروز بود و خداوند خواسته که پیروزی در هر نبرد بر پیشانی آن نوشته شود و در نبرد «طریق القدس» نیز این پیروزی نوشته شده است.
از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 23 تیر 1403 - 14:24:1