279 مین روز جنایت رژیم صهیونیستی در غزه

پنج شنبه 21 تیر 1403 - 18:0:0
279 مین روز جنایت رژیم صهیونیستی در غزه

در 279 مین روز جنگ غزه بمباران شدید مناطق مختلف باریکه غزه و کوچ دادن مجدد آوارگان از محله‌های شهر غزه، بحران ناشی از قتل‌عام توسط ارتش اشغالگر را تشدید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یکی از مقامات ارشد حماس اعلام کرد که تشدید حمله نظامی رژیم صهیونیستی باعث شده که مقاومت فلسطین به موضع خود درباره شروط آتش‌بس پایبند بماند.

در خصوص مذاکرات آتش‌بس، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر در پستی در پلتفرم X اعلام کرد که ضمن دیدار دیروز چهارشنبه با برت مک گورک، فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در قدس، وی را از پایبندی این رژیم به آتش‌بس مادامی که به اصطلاح «خطوط قرمز اسرائیل» رعایت شود، مطلع کرد.

اذعان رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک افسر به نام"طال شافیت" از گردان 931 در تیپ "ناحال" بر اثر اصابت موشک ضد تانک در منطقه " کرم ابو سالم".

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان466 نفر به شهادت رسیده و 1438 نفر دیگر مجروح شده ا ند.

رسانه‌های صهیونیستی از رسیدن محموله‌های تسلیحاتی بی‌سابقه به فرودگاه «بن گوریون» خبر می‌دهند.

تظاهرات در لندن در حمایت از غزه ودر محکومیت جنایات رزیم صهیونیستی. فعالان می گویند: نخست وزیر جدید انگلیس دست نشانده رژیم صهیونیستی است. مردم انگلستان معتقدند حزب کارگر امروز همان "حزب محافظه کار" در لباس مبدل است و خود "کی یر ستارمر"، نخست‌وزیر جدید بریتانیا، اعتراف می کند که صهیونیست است


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 21 تیر 1403 - 16:41:20