روزنامه‌نگار سعودی: در کنار اسرائیل به اهداف خود می رسیم!

پنج شنبه 21 تیر 1403 - 11:0:0

روزنامه‌نگار سعودی از طرح سازش بین عربستان و رژیم صهیونیستی دفاع کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه‌نگار سعودی با شرکت در کنفرانس هرتزلیا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، بدون توجه به درد و رنج ملت فلسطین از عادی‌سازی روابط عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

عبدالعزیز الخمیس، روزنامه نگار سعودی در اظهاراتی عجیب خواستار همکاری با رژیم اشغالگر شد. نکته عجیب سخنان الخمیس آنجا بود که با بدون هیچ نگرانی‌ای موفقیت پروژه ۲۰۳۰ بن سلمان را در گرو عادی‌سازی توصیف کرد و مدعی شد، چشم انداز ۲۰۳۰ بدون عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی و همکاری دو طرف با هم به سرانجام نخواهد رسید!

وی در این کنفرانس گفت: "بدون همکاری با "اسرائیل" ما به اهداف 2030 نخواهیم رسید. سعی می‌کنم منفی‌نگر نباشم .. سعی می‌کنم مثبت فکر کنم. در نهایت صلح خواهیم کرد. حتما با هم همزیستی خواهیم کرد. از دیدگاه عربستان و پروژه عربستان و پروژه محمد بن سلمان چشم‌انداز 2030 که بر شمال غرب عربستان تمرکز دارد، چندان دور از "اسرائیل" در دریای سرخ نیست. بدون همکاری با "اسرائیل" به اهداف کامل 2030 نخواهیم رسید. بدون وجود یک محیط آرام نمی‌توانیم به این هدف دست یابیم و با هم کار کنیم و تبادل منابع کنیم، به ویژه در زمینه فناوری. یا سرمایه‌گذاری کنیم. به همین دلیل صلح و همکاری با "اسرائیل" باید در دستور کار باشد."

عمده مباحث کنفرانس هرتزلیا مربوط به امنیت و آینده این رژیم جعلی است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 21 تیر 1403 - 10:36:20