حماس را ظرف چند روز نه؛ در دو سال نابود میکنیم

یک شنبه 10 تیر 1403 - 17:0:0
حماس را ظرف چند روز نه؛ در دو سال نابود میکنیم

یکی از فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد درگیری با رزمندگان حماس در شهر رفح برای نظامیان این رژیم بسیار دشوار است. و برای از بین بردن این جنبش در این شهر دست کم مستلزم دو سال زمان است. فرمانده 12 ارتش این رژیم هم کرده بود که حماس را چند روزه نابود می کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ارتش رژیم صهیونیستی در 268مین روز پیاپی با حمله هوایی به محله الشجاعیه در شرق شهر غزه به جنایات خود ادامه می دهد.

در حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه در شمال باریکه غزه، چند منزل ویران شدند. جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح واقع در جنوب غزه حمله کردند. شورای رسانه های رژیم صهیونیستی هم از وقوع بیش از 40 درگیری بین ارتش رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در محله الشجاعیه از پنجشنبه گذشته خبر دادند.

در این میان یکی از فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد درگیری با رزمندگان حماس در شهر رفح برای نظامیان این رژیم بسیار دشوار شده است. وی تصریح کرد که از بین بردن این جنبش در این شهر دست کم مستلزم دو سال زمان است. این در حالی است که فرمانده 12 ارتش این رژیم قبلا ادعا کرده بود که می توانند حماس را در رفح ظرف چند روز نابود کنند.

در سطوح سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش دیروز شنبه در تماس تلفنی با "عباس کامل"، وزیر اطلاعات مصر به بررسی روند مذاکرات جاری برای آتش بس در غزه پرداخته است. پیش از این، سایت خبری آمریکایی اکسیوس به نقل از سه منبع آگاه گفته بود که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به منظور از بین بردن خلأها و دستیابی به توافق، به تازگی بندهای جدیدی را به طرح آتش بس در غزه افزوده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 10 تیر 1403 - 11:11:21