دیدار رسمی با لباس غیررسمی/ حاشیه های لباس سناتور آمریکایی

پنج شنبه 7 تیر 1403 - 8:0:0
دیدار رسمی با لباس غیررسمی/ حاشیه های لباس سناتور آمریکایی

"جان فترمن" سناتور دموکرات از ایالت پنسیلوانیا، که از سرسخت‌ترین حامیان رژيم صهیونیستی است؛ در دیداری رسمی با رئیس رژيم صهیونیستی با لباسی غیر رسمی حاضر شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رئیس رژيم صهیونیستی در حالی در دیداری رسمی با سناتور دموکرات آمریکایی در مقر اقامتش در قدس اشغالی گفت وگو کرد که وی با شلوارک در این جلسه حاضر شد.

به گزارش اسکای نیوز، "جان فترمن" سناتور دموکرات از ایالت پنسیلوانیا، که از سرسخت‌ترین حامیان رژيم صهیونیستی محسوب می‌شود در بحبوحه جنگ ویرانگر غزه، به فلسطین اشغالی سفر کرده است.

فترمن در جریان این سفر با "اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم اسرائیل دیدار کرد؛ دیداری جنجالی، که در آن با شلوارک حاضر شد که این پوشش نقض هنجارها و پروتکل‌ها در جلسات رسمی محسوب می‌شود.

این سناتور پرحاشیه پیشتر در سال گذشته با پوشیدن همین شلوارک در مقر کنگره جنجال ایجاد کرد و در واکنش به آن، سنای ایالات متحده با تصویب رسمیِ یک نظامنامه درباره لباس، به اتفاق آرا علیه طرحی اقدام کرد که به اعضای کنگره آمریکا اجازه می‌داد لباس‌های غیر رسمی در کنگره بپوشند.

جان فترمن از زمان بازگشت به کار، پس از درمان افسردگی بالینی به طور مداوم از ژاکت و شلوارک و هودی استفاده کرده ولی به ماندن در وضعیت نظام‌نامه لباس نانوشته، رای مثبت داد. با تصویب این قانون که با رای اکثریت صورت گرفت، قانونگذاران ملزم به پوشیدن لباس رسمی و به اصطلاح تجاری در کنگره شدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 7 تیر 1403 - 11:19:53

دسته بندی :