لحظه به لحظه با دویست و شصت و چهارمین روز جنایت اسرائیل در غزه

چهار شنبه 6 تیر 1403 - 13:0:0
لحظه به لحظه با دویست و شصت و چهارمین روز جنایت اسرائیل در غزه

نسل کشی و حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه و کرانه باختری برای دویست و شصت و چهارمین روز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دویست و شصت و چهارمین روز از جنگ نسل کشی و حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه و کرانه باختری در حالی امروز (چهارشنبه) آغاز شده است که یک مسوول سازمان ملل اعلام کرد این رژیم تاکنون بیش از 200 نفر از کارکنان نهادهای کمک رسانی درغزه را به شهادت رسانده است.

بنابر این گزارش، «یاسمین جردا» مسئول دفتر امور انسان دوستانه سازمان ملل متحد در باریکه غزه (اوچا) اعلام کرد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در تاریخ 7 اکتبر گذشته (15 مهر ماه/ آغاز عملیات طوفان الاقصی)، بیش از 200 نفر از کارکنان ارسال کمک های بشردوستانه در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در کنفرانسی مطبوعاتی تصریح کرد: وضعیت غزه بسیار دشوار است و نمی توان آن را با آمار و ارقام توصیف کرد. در یک کلام می توان گفت که این منطقه برای هیچ کسی امن نیست.

مسئول دفتر امور انسان دوستانه سازمان ملل متحد در باریکه غزه، با اشاره به دشواری های کار گروه های امدادرسان به نیازمندان و عدم تامین نیازهای غذایی و بهداشتی و سرپناه برای ساکنان غزه، تاکید کرد که «در غزه داستان های بی واسطه ای دیده و شنیده ام که تا آخر عمرم در ذهنم خواهد ماند.»


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 6 تیر 1403 - 17:36:23