ضربات مهلک گردان‌های قسام به صهیونیست‌ها در رفح/ جنگ نسل‌کشی در غزه

جمعه 1 تیر 1403 - 9:30:0
ضربات مهلک گردان‌های قسام به صهیونیست‌ها در رفح/ جنگ نسل‌کشی در غزه

گردان‌های قسام، عصر دیروز در کمینی ترکیبی ضربه سختی به نیروهای اشغالگر در اردوگاه "الشابوره" در شهر رفح در جنوب نوار غزه وارد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنگ نسل‌کشی در غزه امروز وارد دویست و پنجاه و نهمین روز خود شده است و حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر در مناطق مختلف این باریکه روزانه صدها شهید و زخمی بر جای گذاشته، و زیرساخت‌های اساسی در آن از جمله ساختمان‌ها، مدارس و مراکز بهداشتی را تخریب کرده است.

259 مین روز جنگ غزه 

وزارت بهداشت در غزه، روز گذشته اعلام کرد از هفتم اکتبر( ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات "طوفان الاقصی" تا کنون ۳۷ هزار و ۳۹۶ فلسطینی در باریکه غزه شهید و ۸۵ هزار و ۵۲۳ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این وزارتخانه اضافه کرد که پیکر شماری از شهدا زیر آوار مانده به دلیل تجاوزهای مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امدادرسان قادر به دسترسی و انتقال آنها نیستند.

با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

درخصوص پرونده معلق تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت غزه باید گفت که در تداوم بحران داخلی در سرزمین‌های اشغالی، معترضان صهیونیست همچنان با برگزاری تظاهرات علیه کابینه "بنیامین نتانیاهو"، خواستار بازگشت اسرای فوری خود از غزه هستند و با سردادن شعارهایی ضد نتانیاهو، بر برگزاری انتخابات زودهنگام تأکید دارند.

هدف قرار گرفتن ۴ خودروی زرهی

گردان‌های قسام، عصر دیروز در کمینی ترکیبی ضربه سختی به نیروهای اشغالگر در اردوگاه "الشابوره" در شهر رفح در جنوب نوار غزه وارد کرد.

قسام اعلام کرد ابتدا دو تانک اسرائیلی را در اردوگاه الشابوره با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار داده است.

این گردان‌ها تاکید کرد که سرنشینان این تانک‌ها پس از هدف قرار گرفتن آن‌ها به داخل کوچه‌های اردوگاه الشابوره متواری شدند اما مجاهدان قسام آن‌ها را تعقیب کرده و شماری از این نظامیان را از فاصله صفر از پا درآوردند.

مجاهدان قسام در ادامه این کمین ترکیبی، مجددا دو خودروی زرهی اسرائیلی از نوع "ایتان" را با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار دادند.

قسام تاکید کرد که بالگردهای اسرائیلی در این منطقه رصد شدند که در حال انتقال کشته‌ها و مجروحان اسرائیلی بودند.

در این عملیات در مجموع 4 خودروی زرهی اسرائیلی هدف قرار گرفت و تعدادی نظامی از فاصله صفر کشته شدند و شماری هم زخمی شدند.

حادثه امنیتی سخت برای اشغالگران در رفح

منابع عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی سخت و خطرناک برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که شماری از نظامیان اسرائیلی در این حادثه مجروح شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 1 تیر 1403 - 8:58:7

دسته بندی :