اختلافات شدید در کابینه رژِیم صهیونیستی/ افزایش تظاهرات ضد نتانیاهو

چهار شنبه 30 خرداد 1403 - 20:0:0
اختلافات شدید در کابینه رژِیم صهیونیستی/ افزایش تظاهرات ضد نتانیاهو

رژیم اشغالگر با بحران شدید و اختلافات بی سابقه سیاسی و نظامی در کابینه مواجه است، اختلافاتی که سبب شد نتانیاهو کابینه جنگ را منحل کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آمده است: اختلافات و بحران ها در کابینه نتانیاهو بی سابقه بوده است. این در حالی است که با منحل شدن کابینه جنک توسط نتنیاهو تظاهرات صهیونیست ها علیه او شدت گرفته است.

همه اینها نشانه فروپاشی کابینه نتانیاهو از سوی اپوزیسیون و مخالفان وی است که به دلیل ناکامی هایش در برابر مقاومت فلسطین و متحمل شدن خسارات سنگین ارتش آن در داخل نوار غزه خواستار سرنگونی او هستند.

اطلاعات امنیتی حاکی از آن است که مردم صهیونیست اعتماد خود را به این کابینه از دست داده است و تشدید تظاهرات و سرکوب اعتراضات، بازداشت و دستگیری شهروندان اسرائیلی به ویژه در قدس اشغالی، و تحصن در مقابل اقامتگاه نتانیاهو، نشانگر این است که او باید برای سرنگونی زودهنگام خود را آماده کند.

مردم صهیونیست از این وحشت زده اند که شکست این کابینه بر امنیت شهروندان تأثیر مستقیم و قابل توجهی دارد.

اما در مورد فلسطینی ها نکته قابل توجه اینکه وضعیت برای فلسطینی ها فرقی نمی کند، این اشغالگر یا آن اشغالگر، این کابینه یا دیگری؛ هیچ کدام در تجاوزگری و نژادپرستی و مورد هدف قرار دادن فلسطینیان با هم فرقی نمی کند.

تشدید تنش های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی با حمایت کابینه او رکورد تازه ای برای اعدام فلسطینیان، تخریب خانه های آنها، دستگیری و آوارگی آنها را به ثبت رسانده است، این آمار در حال افزایش است...


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 30 خرداد 1403 - 18:56:10