آمادگی مقاومت اسلامی لبنان برای همه سناریوها

سه شنبه 29 خرداد 1403 - 18:0:0

در شرایطی که اختلافات در داخل کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی برسر جنگ در غزه و شمال فلسطین اشغالی تشدید شده است، جنبش حزب الله لبنان بر آمادگی خود برای مقابله با هرگونه اقدام این رژیم برای گسترش جنگ در جنوب لبنان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» آمده است: دو دستگی سیاسی در داخل رژیم صهیونیستی گسترش یافته است و ارتش صهیونیستی بدون هماهنگی و مشورت با نخست وزیر، درباره جنگ تصمیم می گیرد. در همین حال شماری از فرماندهان نظامی سابق ارتش صهیونیستی اذعان کردند امکان آغاز جنگ گسترده با لبنان وجود ندارد و خواستار تغییر مقامات سیاسی و فرماندهان امنیتی در سریع ترین زمان ممکن شدند.

در چنین شرایطی، جنبش حزب الله لبنان همچون گذشت تاکید دارد برای مقابله با هرگونه اقدام صهیونیست ها برای گسترش جنگ آماده است و تحرکات آمریکا برای متوقف کردن درگیری های مرزی، صرفا با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

تلاش کشورهای غربی در هشت ماه اخیر برای متوقف کردن درگیری ها در جبهه جنوب لبنان با شکست مواجه شده است و این درگیری ها تا زمانی که تجاوز به نوار غزه ادامه دارد، متوقف نخواهد شد.

در همین حال شماری از ساکنان جنوب لبنان در تصمیمی چالش برانگیز برای دشمن صهیونیستی، تصمیم گرفتند به مناسب ایام مبارک عید به منازل خود در روستاها و شهرکهای جنوب لبنان بازگردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 29 خرداد 1403 - 16:42:40