شهادت کودکان بی‌گناه فلسطینی با سلاح‌های انگلیسی

دو شنبه 28 خرداد 1403 - 21:11:0
شهادت کودکان بی‌گناه فلسطینی با سلاح‌های انگلیسی

 مدیر اجرایی سازمان بین‌المللی امدادرسانی آکسفام مستقر در انگلیس با بیان اینکه کودکان بی‌گناه فلسطینی و والدین آنها در غزه با سلاح‌های انگلیسی کشته می‌شوند، فروش تسلیحات انگلیسی به رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «حلیمه بگوم»  پس از رد درخواست‌ها برای تعلیق فروش تسلیحات انگلیسی به رژیم صهیونیستی از سوی دولت این کشور در گفت وگو با گاردین، گفت: اقدام لندن در فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل و همزمان ارائه کمک‌های بشردوستانه به غزه از نظر عقلی و اخلاقی، ناسازگار است.
وی  اظهار داشت : لندن نمی‌تواند همزمان کمک‌های بشردوستانه به غزه ارسال و از آرزوهای خود برای برقراری صلح در این منطقه صحبت کند اما در کنار آن بمب‌های خود را نیز در اختیار  اسرائیل بگذارد.
بگوم در ادامه با اشاره به بهانه‌تراشی دولت انگلیس مبنی بر اینکه فروش اسلحه به رژیم صهیونیستی از سوی شرکت‌های تسلیحاتی انگلیسی امری تجاری است و قانون از تجارت جلوگیری نمی‌کند، تاکید کرد: اگر شما آگاهانه اسلحه‌هایی را می‌فروشید که برای کشتن هزاران کودک بی گناه و والدین آنها استفاده می‌شود، چرا به این کار ادامه می‌دهید؟
بگوم که به دلیل مخالفت مقام‌های رژیم صهیونیستی در سفر اخیر خود نتوانست وارد غزه شود، افزود: پس از شنیدن گزارش‌های دقیق درباره کشتار کودکان فلسطینی در غزه  از سوی همکاران فلسطینی که موفق به خروج از غزه شده بودند، شوکه شده‌ام.
مدیر اجرایی سازمان بین‌المللی امدادرسانی آکسفام با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۷ هزار فلسطینی بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شده‌اند، کودکان غزه بمباران می‌شوند و از سوء تغذیه رنج می‌برند، گفت: دولت انگلیس هنوز نمی‌تواند مانع وحشیگری ارتش رژیم صهیونیستی شود و به نظر می‌رسد انسانیت در وجود ما رو به قهقرا نهاده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 28 خرداد 1403 - 14:59:17